مسئول اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمان از برگزاری مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی با مشارکت اوقاف و اداره کل آموزش وپرورش در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام مختار یعقوبی مسئول اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: مرحله استانی سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی ویژه دانش آموزان و فرهنگیان استان از ۱۹ لغایت ۲۱ اردیبهشت ماه در کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: طی تفاهم نامه انعقاد شده برگزاری مسابقات قرآن کریم آموزش و پرورش با همکاری سازمان اوقاف برگزار می‌شود و امسال سومین دوره این مسابقات بصورت مشترک با حضور ۵۸۸ دانش آموز در ۱۴ رشته قرآنی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه از هر رشته و هر پایه تحصیلی یک دانش آموز به رقابت‌های مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه پیدامی کنند، تصریح کرد: مراسم اختتامیه و آیین تجلیل از نفرات برتر استان بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

مسئول قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمان همچنین به برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه رده سنی بزرگسال بالای ۱۸ سال در استان اشاره کرد و گفت: مرحله شهرستانی این مسابقات در ۱۵ رشته قرآنی در حال انجام است و نفرات برتر اول تا سوم از هررشته به مرحله استانی این رقابت‌ها راه پیدا خواهند کرد.
انتهای پیام/ی

مسابقات قرآن ویژه دانش آموزان کرمانی

برچسب ها: قرآن ، سازمان اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار