باحضور رئیس کل دادگستری استان کرمان محمد مهدی میرزایی به عنوان رئیس دادگستری کوهبنان معرفی واز خدمات حسین رمضانی زاده تجلیل شد.

محمدمهدی میرزایی رئیس دادگستری کوهبنان شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان یدالله موحد در مراسم  تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان گفت: حاکمیت و مسئولیت از نگاه دینی وسیله‌ای است برای اجرای احکام الهی و تقویت عزت مردم و گره گشائی از کار آنان، ومسئولیت پذیری درحوزه عدالت کار سختی است.

وی افزود: در جمهوری اسلامی و اسلام همه مسئولند، غیر از خداوند و معصومین علیهم السلام همه باید پاسخگو باشند. قران کریم بر این اصل تاکید دارد که اداره امور مردم امانت سنگینی است که باید به شایستگان و اهل آن سپرده شود.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان خاطر نشان ساخت:رعایت امانت و انجام مسئولیت در همه موارد مطلوب و امری پسندیده است، اما از دیدگاه اسلام امانت داری در اموال عمومی و سرمایه‌های معنوی و مادی متعلق به مردم و جامعه از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی اظهار داشت: یکی از نشانه‌های جامعه توحیدی، نبود ظلم و تعدی است لذا می‌بینم پیام همه پیامبران الهی عدالت و کار بزرگ انبیاء اقامه قسط در جامعه است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار داشت: جوهره‌ی انتظار منجی هم انتظار اقامه عدل و داد است و مهدی موعود (عج) مظهر رحمت و عدل الهی است. دل بشر می‌تپد تا آن نجات بخش بیاید و ستم را ریشه کن کند.

وی ادامه داد:از این حیث مسئولیت در عرصه عدالت فی الواقع حرکت در مسیر انبیاء و اولیاء الهی است و اهمیت فوق العاده‌ای دارد.

رئیس شورای قضائی استان کرمان تصریح کرد: واگذاری و پذیرش مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی دو شکر دارد، نخست با عهده دار شدن مسئولیت، انسان فرصت خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی و حرکت در مسیر آرمان‌های امام و شهدا پیدا می‌کند و فی الواقع مسئولیت در جامعه اسلامی از یک طرف امانت الهی است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر نعمتی است که از آن باید به عنوان وسیله‌ای برای خدمت بی منت به مردم استفاده کرد و حوائج و نیاز‌های مردم به سرعت و دقت پاسخ داد و در جهت رفع مشکلات عمومی و خصوصی مردم گام برداشت بویژه زمانی که مردم دچار مصائبی می‌شوند بنا به دلایل مختلفی زندگی متعارف آن‌ها را مختل می‌کند.

شایان ذکر است در این مراسم از خدمات آقای حسین رمضانی زاده، رئیس سابق دادگستری شهرستان کوهبنان تقدیر و آقای محمدمهدی میرزایی به عنوان رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان معرفی شد.

انتهای پیام/ح

معرفی محمد مهدی میرزادی به عنوان رئیس دادگستری کوهبنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار