مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری سمنان گفت: رابطان پدافند غیرعامل باید انواع تهدیدهای این حوزه را رصد کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ایرج کارخائی مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری سمنان در جلسه هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی برای اجرای طرح‌های حوزه پدافند غیر عامل در سطح شهرستان‌های استان سمنان گفت: رابطان پدافند غیرعامل باید انواع تهدیدهای این حوزه را رصد کنند.

وی تصریح کرد: مشارکت همه دستگاه‌ها به منظور رصد و مقابله با تهدیدات زیستی و بیوتروریستی به‌ویژه در تأمین سلامت آب سالم آشامیدنی مردم و حفظ منابع و زیرساخت‌های موجود در این حوزه امری ضروری است.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری سمنان گفت: با توجه به حملات اخیر سایبری توجه به حوزه فناوری و رایانه‌ای بسیار حائز اهمیت است و باید دستگاه های فعال در این زمینه با شناسایی آسیب‌های موجود نسبت به تامین امنیت حوزه سایبری اقدام کنند.

ایرج کارخائی افزود: بازدید از زیرساخت‌ها و مراکز حساس استان، ارائه هشدارها در زمینه رفع نواقص، مصون‌سازی و رعایت الزامات و استقرار مولدهای برق اضطراری از جمله برنامه‌هایی است که در پدافند غیر عامل پیگیری می‌شود.

وی اظهار داشت: تهیه پیوست پدافند غیر عامل طرح و پروژه‌های مهم و عملیاتی کردن مبحث ۲۱ مقررات ملی ساختمان و رعایت الزامات و ملاحظات پدافند غیر عامل در همه ساخت‌وسازها با همکاری شهرداری، دهیاری و سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرستان‌ها در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام / ق

دستگاه‌های اجرایی سمنان برای تامین امنیت حوزه سایبری اقدام کنند

برچسب ها: وزارت دفاع ، ارتش ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.