مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت:وابستگی آب ‌رسانی به برق یک چالش اساسی است و باید تمهیدات لازم برای رفع این آسیب در استان اجرایی شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ایرج کارخایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت : جداسازی شبکه‌های آب ‌رسانی با برق و استفاده از ژنراتورهای مربوطه از برنامه‌هایی است که باید در راستای آسیب پذیری وابستگی آب ‌رسانی به برق اجرایی شود.

وی با بیان اینکه اصلاح و تأمین و تقویت زیرساخت‌های امنیتی در دستگاه‌های اجرایی استان سمنان مهم‌ترین رویکرد اداره کل پدافند غیرعامل در سال جدید است افزود : اعتباراتی برای تأمین مولدهای برق اضطراری در دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در اعتبارات سال 96 تصویب‌شده است و پیگیری برای تخصیص این اعتبارات در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

کارخایی در ادامه تصریح کرد : مولدهای برق اضطراری در دستگاه‌های اجرایی استان سمنان راه‌اندازی می‌شود وکارگروه انرژی پدافند غیرعامل توانسته است بالغ‌ بر 123 دیزل مولد برق را در 50 دستگاه اجرایی استان راه‌اندازی کند. استقراردیزل‌ها در سایز دستگاه‌ها وادارات استان سمنان در دستور کار است و صنعت برق در محور بسیاری از فعالیت‌های خدماتی است که باید برای جلوگیری از ایجاد هرگونه خلل در امر خدمت‌ رسانی به مردم در سطح استان و تمام زیرساخت‌ها اجرایی شود.

انتهای پیام / گ

اصلاح و تأمین و تقویت زیرساخت‌های امنیتی در دستگاه‌های اجرایی استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.