در چهارمین روز هفته پدافند غیرعامل ، رزمایش قطع اضطراری برق منطقه سوکان شهرستان سمنان انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا قیومی مدیر توزیع برق شهرستان سمنان گفت: به منظور ارزیابی میزان آمادگی نیروهای عملیاتی و پشتیبانی در هنگام بروز حوادث غیر مترقبه ، نسبت به قطع برق این منطقه اقدام و با هماهنگی تعدادی از ادارات شهرستان ، برنامه های مورد نظر اجرائی شد.


وی افزود: این رزمایش با حضور هشت گروه عملیاتی و فوریت های برق به استعداد 30 نفر و با مشارکت فرمانداری، هلال احمر ، اورژانس ، آتش نشانی و سازمان پارک ها و فضای سبز به اجرا درآمده است .


قیومی اظهار داشت : هرس شاخه های مزاحم زیرشبکه 20 کیلوولت ، اصلاح ارتباط های هفت ایستگاه هوائی توزیع برق ، بهینه سازی و تعویض سه هزار متر اصلی های مسیر شبکه و آچارکشی یراق آلات ، از جمله اقداماتی است که به انجام رسیده است.


مدیر توزیع برق شهرستان سمنانتصریح کرد: عملیات انتقال فرد مصدوم از روی پایه برق، هرس شاخه های درختان ، اطفای حریق، تامین برق مشترکان موجود از طریق مولد برق اضطراری و اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع برق در این رزمایش انجام شده است.


گفتنی است : فرماندار و رئیس پدافند غیرعامل شهرستان سمنان و تنی چند از مسئولین، از عملیات اجرائی این رزمایش بازدید به عمل آوردند.


انتهای پیام / ه


جزئیات رزمایش قطع اضطراری برق منطقه سوکان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.