مدیر توزیع برق شهرستان سمنان گفت : عملیات اصلاح و بهینه سازی خط 20 کیلوولت مسیر فرودگاه سمنان (فیدر فرودگاه) اتمام یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا قیومی مدیر توزیع برق شهرستان سمنان گفت : بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته به منظور بهسازی فیدرهای معضل دار، از خرداد ماه امسال، عملیات اجرائی اصلاح فیدر فرودگاه در دستور کار این مدیریت قرار گرفته و با تجمیع امکانات و مشارکت گروه های عملیاتی برق شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه، این پروژه انجام شد.


وی با عنوان این که این پروژه در 9 مرحله به اجرا در آمده افزود: در مجموع حجم کار اجرائی به میزان یک هزار و 440 نفر ساعت برآورد می شود.


قیومی با اشاره به این که 39 هزار و 800 متر شبکه اصلاح و سرویس شده است تصریح کرد: در این طرح 53 دستگاه پست های توزیع برق، سرویس و آچار کشی شده است.


مدیر توزیع برق شهرستان سمنان تصریح کرد : تعویض هفت اصله پایه برق، استفاده از 648 متر سیم روکش دار، تعویض 26 عدد برق گیر و 155 عدد مقره های بشقابی و سوزنی و 44 عدد فیدر قطع کننده (کات اوت) ، بهره گیری از 370 عدد کاور کنسول و تعویض سیم اصلی 370 پایه برق، از مهم ترین اقداماتی است که در این رزمایش های خدمت متعالی به انجام رسیده است.


 قیومی اظهار داشت : افزایش پایداری خطوط برق رسانی، ارتقای ضریب اطمینان شبکه، کاهش تلفات انرژی الکتریکی و تقلیل خاموشی های گذرا و ناخواسته، از اهداف این پروژه است.


وی گفت : مرحله دوم عملیات اصلاح خطوط 20 کیلوولت که فرسوده و عارضه دار است از نیمه دوم مهر ماه سال جاری آغاز و فیدرهای استاندارد و اعلا بهینه سازی خواهند شد.


انتهای پیام / ه


بهینه سازی خط 20 کیلوولت مسیر فرودگاه سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.