به مناسبت هفته دولت سال جاری ، 15 طرح برق رسانی روستائی در نقاط مختلف استان سمنان افتتاح و مورد بهر ه برداری قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، به مناسبت هفته دولت سال جاری ، 15 طرح برق رسانی روستائی در نقاط مختلف استان سمنان افتتاح و با اعتباری به مبلغ هفت میلیارد و 348 میلیون ریال مورد بهر ه برداری قرار گرفتند.


سید محمد حسینی نژاد معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان با اعلام این خبر گفت : برق رسانی به شهرک انصار الحسین روستای حسن آباد در شهرستان سمنان با اعتبار 830 میلیون ریال انجام شد.


وی با اشاره به بهینه سازی شبکه فشار متوسط بلوار جوادالائمه روستای لاسجرد در شهرستان سرخه با مبلغ 352 میلیون ریال افزود : دو طرح اصلاح شبکه برق روستاهای گوشوارک و چاشم از توابع شهرستان مهدیشهر با اعتبار 354 میلیون ریال به بهره برداری رسیدند.


معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان اضافه کرد : اجرای پنج طرح توسعه و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف با مبلغ یک میلیارد و 818 میلیون ریال برای شش روستا در شهرستان شاهرود شامل چهارباغ ، شاهکوه علیا ، کلامو ، ابرسج ، قاسم آباد و ابر است.


حسینی نژاد با عنوان این که طرح بهسازی شبکه فشار ضعیف هوایی در بلوار امام حسین (ع) روستای بکران شهرستان میامی با اعتبار 188 میلیون ریال افتتاح شد تصریح کرد : دو طرح در قالب تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در روستاهای ابوالبق ، مهماندویه ، آستانه ، ورکیان و امام آباد شهرستان دامغان مورد بهره برداری قرار گرفت.


وی با ابراز این که طرح اصلاح شبکه برق روستای ریکان با اعتباریک میلیارد و 380 میلیون ریال در شهرستان گرمسار به اجرا درآمده یادآور شد : احداث پست هوائی روستای ده سلطان در شهرستان آرادان با مبلغ 175 میلیون ریال از دیگر طرح هایی است که در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.


انتهای پیام / ه


افتتاح طرح برق رسانی در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۲۹ ۰۹ شهريور ۱۳۹۶
روستاهای استان با کمبود جدی برق مواجه هستن انشاالله با همت مسئولین اداره برق شاهد رسیدن برق به روستاهای بیشتری باشیم
آخرین اخبار