به مناسبت گرامیداشت هفته دولت از هفت پروژه برق رسانی در شهرستان گرمسار بهره برداری به عمل آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در مراسم افتتاح همزمان پروژه های عمرانی شهرستان گرمسار، از هفت پروژه برق رسانی به مناسبت هفته دولت با صرف اعتباری به مبلغ هفت میلیارد و 470 میلیون ریال بهره برداری به عمل آمد.

 

سه پروژه احداث چهار ایستگاه هوایی توزیع برق به ظرفیت 570 کیلوولت آمپر با مبلغ یک میلیارد و 340 میلیون ریال ، پروژه احداث یک هزار و 600 متر شبکه فشار متوسط هوایی جهت ارتباط فیدرهای مومنی و شهدا با اعتبار 550 میلیون ریال و پروژه ی اصلاح دو هزار و 610 متر شبکه توزیع برق روستای ریکان با مبلغ یک میلیارد و 380 میلیون ریال، از جمله پروژه هایی هستند که به بهره برداری رسیدند.


پروژه احداث شش سرخط(فیدر) 20 کیلوولت از پست 63 کیلوولت شهرک صنعتی گرمسار با هزینه ای معادل یک میلیارد و 800 میلیون ریال و پروژه بهینه سازی پنج هزار و 200 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و نصب دو دستگاه پست هوایی به قدرت 125 کیلوولت آمپر در شهرک قدس ایوانکی با اعتبار دو میلیارد و 400 میلیون ریال، به عنوان پروژه هائی هستند که افتتاح شدند.


گفتنی است: مراسم افتتاح همزمان پروژه های این شهرستان با حضور استاندار سمنان ، فرماندار گرمسار و جمعی از مسئولان استان و شهرستان برگزار شد.


انتهای پیام / ه

 

افتتاح طرح برق رسانی در گرمسار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار