راهکارهای مقابله با تهدیدهای بیوتروریستی با ایجاد کمیسیون مقابله با تهدیدات بیوتروریسم در سمنان بررسی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ ایرج کارخایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان در کمیسیون بررسی تهدیدات بیوتروریسم با اشاره به اهمیت خود باوری در مقوله مقابله با تهدیدات، گفت: با توجه به تهدیدات دشمن از سخت،ونرم امروز توجه به حوزه های نوین و نوپدیده خصوصا عرصه تهدیدهای بیوتریسم بسیارپراهمیت و ضروری محسوب می شود.


وی افزود: تهدیدات بیوتروریسم از جمله تهدیدهای بحران آفرین و بحث بر انگیز که دارای سابقه تاریخی است که می تواند عامل افزایش نگرانی در جامعه بشری باشد.


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بیوتروریسم را از عوامل بیولوژیکی مانند میکروب ها، باسیل ها و عوامل بیماری زایی دانست که می توان از آنها برای نابودی یک ملت استفاده کرد وافزود: تروریسم و شاخه ای از آن به نیم بیوتروریسم سابقه ای طولانی داشته و استفاده از آن به قرن بیستم باز می گردد لیکن باید در برابر این تهدیدات مقابله ای صحیح و درست را به کار گرفت.


کارخایی تصریح کرد: ایجاد کمیسیون مقابله با تهدیدات بیوتروریسم در استانداری سمنان نشان می دهد که اهمیت این حوزه در تروریسم توسط مسئولان درک شده و همچنین عنایات ویژه ای به این امر می شود.


انتهای پیام / د


راهکارهای مقابله با تهدیدات بیوتروریسم در سمنان بررسی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.