مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان گفت: صیانت از زیر ساخت های استان در برابر تهدیدهای دشمن الزامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ایرج کارخائی مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان در دومین جلسه توجیهی و تشریحی ‏دستورالعمل سطح‌بندی مراکز ثقل استان سمنان گفت: صیانت از زیر ساخت های استان در برابر تهدیدهای دشمن الزامی است.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید معیارهای کلی و فرعی و شاخص‌های ‏کمّی مندرج در دستورالعمل و نتیجه را در زمان تعیین‌شده به‌منظور سیر مراحل بعدی به اداره کل پدافند غیرعامل ‏استانداری اعلام کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان تصریح کرد: بر اساس قانون ‏ارجحیت، اولویت‌بندی و طبقه‌بندی اماکن و زیرساخت‌های ‏دستگاه‌های اجرایی برای حفظ و حراست و مصون‌سازی آن‌ها، از ‏اهداف پدافند غیرعامل است.

ایرج کارخائی گفت: بر اساس قانون ارجحیت ‏برای رعایت ملاحظات و الزامات پدافند غیرعامل سطح‌بندی مراکز ثقل و زیرساخت‌های استان سمنان بر اساس اولویت یک ضرورت محسوب می‌شود.

وی افزود: برای حفظ و صیانت در برابر تهدیدهای دشمن باید زیرساخت‌های شهری و مراکز ثقل بر اساس اهمیت اولویت‌بندی و سطح‌بندی شوند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان تصریح کرد: مراکز ‏ثقل و زیرساخت‌ها در سه رده حیاتی، حسّاس و مهم که هر ‏رده نیز خود دو رده یک و دو دارند، سطح‌بندی و به دلیل ‏محدودیت منابع و اعتبارات و نامشخص بودن زمان وقوع تهدید‏، اقدامات موردنظر در حوزه پدافند غیرعامل با توجه ‏اولویت در آن‌ها اجرا می‌شود. ‏

انتهای پیام / ق

ثقل بندی زیرساخت‌های استان سمنان از اهداف پدافند غیرعامل است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.