معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان گفت: هدف اصلی راه‌اندازی داعش مقابله با جمهوری اسلامی بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمود قنبری معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان در دیدار با امام‌جمعه میامی گفت: هدف اصلی راه‌اندازی داعش مقابله با جمهوری اسلامی بود که با بیداری ملت ایران و با حضور به‌موقع مدافعان حرم پروژه از پیش طراحی‌شده برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بر آب‌شده است و نتوانستند به کشور ما هیچ آسیبی برسانند.

وی افزود: انقلاب اسلامی از بدو پیدایش استقلال و آزادی را نه‌تنها برای ملت ایران بلکه برای مردم جهان به وجود آورد لذا دشمن طی این چهار دهه و سالهای اخیر با راه اندازی داعش به دنبال ایجاد فتنه برای آسیب رساندن به ریشه‌های انقلاب بود، چراکه انقلاب اسلامی مانع تسلط دشمنان بر مظلومان شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان اظهار داشت: بی‌شک حضور بسیج و مردم از ابتدای انقلاب تاکنون توانست بسیاری از توطئه‌های دشمن را خنثی کند لذا باید با بهره‌گیری از این ایام برای مردمی که همواره پای انقلاب خون دادند با بازگو کردن دستاوردها آن‌ها دلگرم و امیدوار کنیم.

محمود قنبری تصریح کرد: تا زمانی پای حمایت از مردم در میان باشد آسیبی متوجه ما نخواهد بود لذا باید تکریم مردم و رفع مشکلات معیشتی ایشان در اولویت امر قرار گیرد.

انتهای پیام/ ق

انقلاب اسلامی مانع تسلط دشمنان بر مظلومان جهان شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.