مشاور استاندار کرمان در امور جوانان از برگزاری کارگروه رفع موانع تولید ویژه کارآفرینان جوان استان و با بررسی مشکلات هشت واحد تولیدی مخصوص جوانان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین صفریان مشاور استاندار کرمان روز یکشنبه در حاشیه کارگروه رفع موانع تولید ویژه کارآفرینان جوان استان کرمان افزود: عمده مشکلات کارآفرینان جوان در حوزه‌های مالیاتی، تامین اجتماعی و تسهیلات بوده است.

وی اظهارکرد: در این نشست مقرر شد که بدهی‌های مالیاتی واحد‌های تولیدی کارآفرینان جوان استان کرمان به صورت اقساطی دریافت شود که این کارکمک بزرگی به حوزه تولید و اشتغال جوانان است.

وی اظهار کرد: برای رفع مشکلات کارآفرینان جوان استان در حوزه تامین اجتماعی نیز قول مساعدت‌های خوبی داده شده است و قرار شد بخشودگی‌هایی شامل حال این واحد‌های تولیدی شود.

صفریان یادآور شد: همچنین در این نشست مقرر شد برای دریافت تسهیلات نیز محل پروژه و محل طرح به عنوان وثیقه پذیرفته شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ۱۲ کارآفرین جوان در شهرک صنعتی کرمان مشغول به فعالیت هستند که برای کمک به این واحد‌ها با برنامه ریزی

بازدید مدیران استانی و پیگیری موردی مشکلات آنها، تلاش شده که حمایت مناسبی از این افراد صورت گیرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز در این نشست گفت: برای جلوگیری از عرضه کالا‌های بی کیفیت باید عزم استانی ایجاد شود.

مهدی حسینی نژاد افزود: به منظور جلوگیری از ورود کالا‌های بی کیفیت از سایر استان‌ها در صدد هستیم که تعرفه محلی برای استان تعریف کرده و از عرضه این کالا‌ها جلوگیری کنیم.

وی عدم آشنایی با قوانین و مقررات را زمینه ساز بروز مشکلات برای واحد‌های تولیدی دانست.

انتهای پیام/ی

جلوگیری از ورود کالاهای بی کیفیت از استان های دیگر

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار