همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، مسئولان ادارات و نهاد‌های کاشمر با حضور در مدارس این شهرستان از زحمات و تلاش‌های معلمان تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم در یک برنامه منسجم امام‌جمعه، نماینده مردم در مجلس، سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولان ادارات و نهاد‌های کاشمر در قالب گروه‌های جداگانه‌ای با حضور در مدارس این شهرستان ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت به این قشر زحمتکش از تلاش‌ها و فعالیت‌های این عزیزان در طول سال تقدیر کردند.

علی طاهریان مدیر آموزش وپرورش کاشمر در جمع معلمان یکی از مدارس کاشمر ضمن تبریک هفته معلم به تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت گفت: امیدوارم، حضور مسئولان به‌بهانه تبریک هفته معلم، مایه دلگرمی و نقطه قوتی برای استمرار فعالیت خادمان عرصه فرهنگ تعلیم و تربیت باشد.

وی افزود: همه ما روزی در این کلاس‌ها بودیم و از محضر معلمان بهره بردیم و در کنار خواندن و نوشتن بسیاری موارد دیگر نیز آموخته‌ایم و همواره خود را مدیون معلمان می‌دانیم.

طاهریان بابیان اینکه سال گذشته با کمبود ۱۰۰ نیرو مواجه بودیم، اما با ساماندهی نیرو‌های موجود این کمبود را جبران کردیم، گفت: امسال نیز ۲۲۰ نفر از همکاران در مقاطع مختلف تحصیلی بازنشسته می‌شوند، با سالی پر چالش روبه‌رو خواهیم بود .

انتهای پیام // ف. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.