معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت : برای انتخاب معلم نمونه به عنوان نمادی از جامعه معلمان، شاخص‌های کیفی در نظر گرفته شده که از طریق مدرسه، انجمن اولیا و مربیان برگزیده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حمید کفشکنان در نشست خبری گفت : اهداف برنامه‌های تکریم معلم شامل چند بخش است از جمله آن‌ها اعتلای تکریم معنوی مقام معلم ، نهادینه‌سازی و تجلیل از مقام معلم است که به عنوان مرجعی اثر گذار در مباحث اجتماعی و خانوادگی حضور دارد .

وی افزود: سیاست‌های حوزه برنامه‌ریزی و نیروی انسانی در این زمینه متفاوت با سال‌های گذشته است، در واقع برای انتخاب معلم نمونه به عنوان نمادی از جامعه معلمان، شاخص‌های کیفی در نظر گرفته شده که از طریق مدرسه، انجمن اولیا و مربیان برگزیده می‌شوند و در قشر‌های مختلف فرهنگیان انتخاب صورت خواهد گرفت و در واقع هر فردی که در مجموعه کادر آموزشی مدارس حضور داشته باشد می‌تواند به عنوان فرد نمونه برگزیده شود.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم استان ادامه داد: معیار دیگر تمام ساحتی بودن معلمان است که ۶ ساحت کیفی در نظر گرفته شده است.

کفشکنان گفت : از ۱۳۸۴ معلم نمونه منطقه‌ای که توسط ستاد بزرگداشت مناطق و شهرستان‌ها انتخاب شده است تعداد ۱۱۵ معلم نمونه استانی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام // ف. م
 
 


معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان رضوی شاخص‌های انتخاب معلم نمونه را بیان کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.