خطیب جمعه کرمانشاه بر تکیه به توان داخلی تاکید کرد و گفت: این همان «ما می توانیم» است که دشمن با آن مشکل داشته و همه دعواهای دشمن بر سر آن است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ایت الله مصطفی علما خطیب جمعه کرمانشاه  در خطبه های عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته کرمانشاه، ضمن دعوت همگان به تقوا و پرهیزگاری، سرلوحه قرار دادن تقوا در تمام امور زندگی را مایه رستگاری در دنیا و آخرت دانست.

وی بر اتکا به توان داخلی برای رسیدن به خودکفایی تاکید کرد و گفت: ما باید با نگاه به داخل، فرمایش امام راحل را که همان «ما می توانیم» است، اجرا کنیم تمام دعواهای امروز، دشمن با ایران اسلامی بر سر همین «ما می توانیم» است.

وی با بیان اینکه کسانی که فناوری هسته ای را در کشور ما به دست آورده اند، به صورت میانگین ۳۲ سال سن دارند و این که این افراد با این سن کم به این فناوری دست یافته اند، دشمن را دیوانه کرده است.

وی تاکید کرد: باید مسئولان شب و روز خود را به هم بدوزند تا بهره گیری از ثروت و امکانات داخلی به شکوفایی دست یابند چرا که دشمن مخالف اقتدار یک کشور اسلامی بدون کمک بیگانان است.

آیت الله علما با اشاره به اقتصادمقاومتی و تاثیر آن بر اقتصاد کشور، گفت: اقتصادمقاومتی و حمایت از تولید داخلی، تنها راه موفقیت در کشور است تنها راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن، حمایت از کالای ایرانی که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده، است.

انتهای پیام/ز

سرلوحه قرار دادن تقوا در تمام امور زندگی را مایه رستگاری در دنیا و آخرت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.