معاون پدافند غیرعامل کشور بر لزوم افزایش تاب آوری زیرساخت ها در کشور برای مقابله با تهدیدات تاکید کرد و اغتشاشات اخیر را سناریو دشمن برای ایجاد نارضایتی در مردم برشمرد.

ایجاد مصونیت در کشور برای مقابله با تهدیدات و مخاطرات به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سردار غلامعلی حیدری معاون پدافند غیرعامل کشور امروز چهارشنبه در نشست آموزشی رابطین پدافند غیرعامل و IT استان که در محل سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، بر ایجاد مصونیت در کشور برای مقابله با تهدیدات و مخاطرات احتمالی تاکید کرد.

وی  بیان کرد: با توجه به اینکه کشور ما از لحاظ منابع طبیعی چون نفت و گاز و موقعیت ژئوپلتیک شرایط ویژه ای دارد، همواره مورد تهدید دشمنان است.

وی تهدیدات را به دو بخش طبیعی و غیرطبیعی یا ساخته دست انسان تقسیم کرد و گفت: تهدیداتی چون زلزله طبیعی اند و از تهدیدات غیر طبیعی یا ساخته دست انسان نیز می توان به تهدیدات زیستی، سایبری، زیستی، نظامی و اقتصادی اشاره کرد.

حیدری اغتشاش، انهدام زیرساخت ها و مواردی از این دست را از سناریوهای دشمنان برای ایجاد نارضایتی در جامعه و تبدیل نارضایتی به شورش و هدایت شورشیان به درگیری با حاکمیت دانست و گفت: دشمن از این موارد قصد ضربه زدن به کشور را داشت.

انتهای پیام/ز

 

لزوم افزایش تاب آوری زیرساخت ها در کشور برای مقابله با تهدیدات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.