ارشد نظامی آجا در غرب کشور برنامه های روز ارتش در استان کرمانشاه را تشریح کرد و از آمادگی ارتش با هر گونه تهدید دشمن در مرزهای غربی کشور خبر داد.

تشریح برنامه های روز ارتش در کرمانشاهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیر فرهاد آریانفر ارشد نظامی آجا در غرب کشور گفت: روز ارتش روز تجلی اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و تثبیت موقعیت ارتش است در سال ۴۲ ارتش به پیام حضرت امام(ره) لبیک گفت و با سازماندهی عناصر متدین و عناصری که با رژیم طاغوت در حال مبارزه بودند، برقرار شد و امام(ره) آنجا بود که فرمود «ارتش جمهوری اسلامی ارتش اسلام است و ملت موظف است از آنها پشتیبانی کند».

وی  گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی در مقابل هر تهدیدی که از دشمن سر بزند آمادگی و توان مقابله بیشتر از قبل دارند.

فرمانده قرارگاه غرب ارتش گفت: در روز ۲۹ فروردین ما آمادگی داریم که حسب فرمان امام(ره) این مراسم را با شکوه هرچه بیشتر انجام دهیم.

وی با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده به مناسب این روز در استان کرمانشاه، گفت: غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا ؛ دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه  ؛دیدار با خانواده شهدا، دیدار با جانبازان، تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان ارتش، از جمله برنامه های این روز است.

اریانفر گفت: مراسم رژه نیروهای مسلح ساعت ۸ و ۳۰ صبح روز ۲۹ فروردین با حضور یگانهای مختلف ارتش و سایر نیروهای مسلح ائم از سپاه و بسیج استان در بزرگراه امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار می شود.

انتهای پیام/ز

برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در روز ارتش 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.