مشاور عالی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: یادمان عملیات مرصاد نشانه دوخاطره مقاومت و ذلت است، ذلت کسانی که میهن خود را فروختند و مقاومت مردان دلیری که در مقابل آنها ایستادند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهداوود عامری  مشاور عالی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  در  آیین رونمایی از ۵ عنوان کتاب دفاع مقدسگفت: مردم این خطه که سرزمین دلیران و پهلوانان است، خاطراتی از رشادتها و صبر و از خودگذشتگی برای راندن دشمن را در ذهن خود دارند.

وی  بیان کرد: زمانی که گروهک داعش در خاک عراق جولان می داد و مردم حتی جرات خارج شدن از خانه را نداشتند، ما با ورود به این خاک آرامشی را حس می کردیم که نظیر ندارد و همه این ها بخاطر امنیت ارزنده ای است که فرزندان این خاک رقم زدند.

عامری بار دیگر اشاره ای به رشادتهای مردم استان کرمانشاه در عملیات مرصاد داشت و افزود: مردم ایران هیچگاه آن افتخار و سربلندی را فراموش نخواهد کرد چرا که ایستادگی آن روز پیر و جوان، زن و مرد این استان در مقابل دشمنان امنیت امروز کشور را رقم زد.

وی افزود: امروز امنیتی که در عراق، سوریه و لبنان وجود دارد ناشی از دلیرمردی هایی است که مردم این سرزمین روزی انجام دادند.

 

انتهای پیام/ز

رونمایی از ۵ عنوان کتاب دفاع مقدس با حضور مشاور عالی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس 

 

برچسب ها: دفاع مقدس ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.