مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر ولایت و وحدت کلمه از سرافرازی و آزادگی در جهان بهره مند شده است.

 به گزارش  خبرنگار گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه و رئیس کمیته کارگری و کارفرمایی گفت: هر آنچه این نظام کیان و جمهوری اسلامی با تکیه بر ولایت و وحدت کلمه از سرافرازی و آزادگی در جهان بهره مند شده است بواسطه مهر عظیم ملتش به دلدادگی و سرسپردگی به تعالیم ولایت و تعهد به آرمانهای امام راحل است.

 یاوری در دیدار نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با جامعه کار گری و کارفرمایان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اقشار مختلف مردم، کارگران و کارفرمایان از موقعیت ویژه ای برخوردار هستند اظهار نمود: در دوران جنگ نرم دشمن، اولین نشانه اش را بسوی اقتصاد و توسعه منابع انسانی می رود و رزمندگان خط مقدم این میدان و جبهه اقتصادی کارگران و کارفرمایان هستند.

 رئیس کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد بزرگداشت دهه فجر گزارشی اجمالی از روند پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری را ارائه داد و در این خصوص گفت: دولت تدبیر و امید به استان کرمانشاه توجه ویژه ای در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغالزا نموده و علاوه بر سهم حداکثری استان، مبلغ 600 میلیارد تومان در این خصوص به مناطق زلزله زده بمنظور ایجاد اشتغال پایدار اختصاص داده است.

  آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه ضمن تبریک عید انقلاب و دهه مبارک فجر گفت: این ایام نقطه عطفی برای بازگو کردن وضعیت جامعه قبل از انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای نسل حال و آینده میباشد.

 امام جمعه کرمانشاه همچنین با اشاره به اینکه یکی از حرف های امام (ره) کلمه «ما میتوانیم» بود ادامه داد: دولت، کارگر و کارفرما و بنگاه های اقتصادی همه باید دست به دست هم دهند و از ثروت های بیشمار کشور بهترین استفاده را ببرند ما کشور ناتوان و ناداری نیسیتم.

علما به شعار انقلاب یعنی «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» تاکید نمود و اظهار کرد: همه ابعاد استقلال را باید در نظر گرفت اقتصاد در دست خود مردم و کارفرمایان باشد و دولت بر آن نظارت و مدیریت نماید.

 وی با تاکید بر زنده نگه داشتن فرهنگ کار ، تلاش و فعالیت گفت: استان کرمانشاه دارای منابع خوبی از آب و زمین منابع طبیعی میباشد که وظیفه دولت مدیریت نمودن استفاده اقتصادی از این منابع میباشد زیرا رکن رکین هر کشوری اقتصاد آن است.

 اولیا علی بیگی رئیس کانون هماهنگی شورای اسلامی کار کشور و دبیر اجرایی خانه کارگر کرمانشاه در ادامه مراسم گفت: اگر تاریخ 39 ساله انقلاب را مورد بررسی و مطالعه قرار دهیم نقش جامعه شریف و عزیز کارگری نقشی درخشان است.

 علی بیگی ادامه داد: نقش جامعه کارگری بی بدیل و بی نظیر بوده که تاریخ در این موضوع صحه گذاشته و تاکید کرده که جامعه کارگری در شکل گیری و پیروزی انقلاب و در هشت سال دفاع مقدس همواره نقشی ارزشمند دارد.

 وی به حضور جامعه کارگری در مسیر انقلاب اشاره نمود و تاکید کرد: جامعه کارگری در تمام صحنه های گذشته همواره در کنار نظام و انقلاب بوده و مطمئنآً این راه را ادامه خواهد داد و قطعاً هر با نظام نیاز به حمایت و همراهی داشته باشد جامعه کارگری حضور خواهد یافت.

 گفتنی است: نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه به اتفاق نمایندگان کارفرمایی و مسئولین دستگاه های اجرایی حاضر در مراسم از 3 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی فرامان ( شرکت صنعتی سدید، غرب کارتن و واحد تولیدی دان پاک آگرین) بازدید نمودند و از نزدیک در جریان روند تولید این واحدها قرار گرفت.

انتهای پیام/س

جامعه کارگری در 

 پیروزی انقلاب نقش به سزایی داشته است

برچسب ها: دهه فجر ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.