امام جمعه آبادان گفت:نباید فقط به بیان مشکلات پرداخت،مسئولان راهکارهای علمی و عملی ارائه دهند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان با بیان اینکه مسئولان باید به مشکلات مردم توجه ویژه داشته باشندگفت:از شوراها،بخشداری ها و دهیاری ها انتظار می رود با همگرایی بین سازمانی برنامه ریزی مدون و کارشناسی شده ای ارائه دهند و بر طبق آن خدمت رسانی کنند،مردم باید نتیجه این برنامه ریزی را در عملکرد شهرداری ها ببینند.

وی  افزود:نباید فقط به بیان مشکلات پرداخت،مسئولان راهکارهای علمی و عملی برای حل انواع چالش ها را ارائه دهند و همه دستگاه های اجرایی شهرستان با همکاری یکدیگر برای برطرف شدن مشکلات اقدام کنند.

امام جمعه آبادان حکومت اسلامی را یک امانت در دستان مسئولان نظام خواند و گفت:مدیران جمهوری اسلامی باید ساده زیست باشند و هرگز نباید از امکانات دولتی برای انباشت ثروت و مصارف شخصی استفاده کنند چرا که مشاهده رفتار اینگونه مدیران در جامعه سبب ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان می شود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور افزود:دشمنان جمهوری اسلامی ایران ۴۰ سال است با ایجاد هر گونه بحران آفرینی و انواع دشمنی ها به ویژه با اخلال در زندگی مردم و سیستم اقتصادی کشور و با برنامه ریزی های بلند و میان مدت قصد دارند نشان دهند نظام ناکارآمد است که همراه تیرشان به سنگ خورده است.

وی حمایت از کالای ایرانی را به معنای حمایت از تولید و نیروی کار ایرانی عنوان کرد و گفت: اگر تولید داخلی شکل بگیرد توسعه اقتصادی و تامین نقدینگی مورد نیاز تولید کننده نیز رشد خواهد کرد.

انتهای پیام/د

رسیدگی به مشکلات مردم

برچسب ها: نمازجمعه ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.