امام جمعه آبادان گفت:متولیان امور توجه کنند که با حمایت از کالای ایرانی بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان با اشاره به شعار تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری برای امسال گفت:شعار سال تشریفاتی نیست بلکه باید به طور کامل به آن عمل بشود تا بتوانیم در صحنه تخاصم دشمن که از جبهه های مختلفی نظیر جبهه های اقتصادی و فرهنگی وارد شده پیروز باشیم.

وی  حمایت از کالای ایرانی را به معانی حمایت از گردش سرمایه،تولید ملی،کارگر و تولید کننده ایرانی عنوان کرد و افزود:بسیاری از کارخانه های تولید کننده محصولات مختلف در شهرک های صنعتی به دلیل واردات کالا و نبود خریدار تعطیل شده که منجر به بیکاری افراد بسیاری شده است.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه وظیفه دولت نیز در این میان مقابله با واردات کالاهایی است که ایرانیان توان تولیدش را دارند گفت:تولیدکنندگان نیز وظیفه دارند تا کالای با کیفیت تولید کنند.

او استفاده از ظرفیت های مختلف نظیر جوانان را فرصتی برای پیشرفت و آبادانی بیشتر عنوان کرد و افزود:برخی از مسئولان دچار کم کاری و تنبلی شده اند که از نمایندگان مجلس خواسته ایم تا با آوردن مدیران پرکار و با انگیزه به جای آنان به پیشرفت شهر و استفاده از ظرفیت های مغفول مانده ای همچون نخل های آبادان که اکنون خشک و بی ثمر مانده اند کمک کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور عشایر غیور عرب خوزستان را یکی از بزرگترین حامیان انقلاب اسلامی و کشور عنوان کرد و گفت:برادران عرب ما همواره در صحنه های مختلف همچون جنگ تحمیلی و مدافعان حرم حاضر شدند و اینبار نیز شیوخ، بزرگان و جوانان عرب منطقه با بصیرت و برخورد مناسب با اشتباه رخ داده ، دشمن را که به دنبال سواستفاده از این اشتباه و تفرقه افکنی بود ناامید کرده و بار دیگر نشان دادند که اتحاد میان اقوام ایران اسلامی ناگسستنی است.

انتهای پیام/د

برگزاری نمازجمعه خطبه این هفته آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.