امام جمعه آبادان گفت: مسئولان با اشرافی گری به سوی ارتجاع می روند و باعث نابودی انقلاب می شوند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان با بیان اینکه اشرافی گری مسئولان ، خطری در کمین انقلاب است افزود : باید جلوی این حرکت گرفته شود تا صدمه ای به انقلاب و نظام کشورمان وارد نشود .

امام جمعه آبادان خطاب به دولتمردان گفت : مسئولان ناکارآمد بدانند که شما با رای مردم انتخاب شدید تا مشکلات آنان را برطرف کنید ، جابجایی مدیران کارآمد و بی توجهی به خواسته ها و مشکلات مردم نشان مدیران بی لیاقت را از آن شما می کند .

وی خواستار بر خورد با مدیران بی تدبیر و ناکار آمد شد و افزود: این چنین مدیران آبروی نظام را نشانه گرفته اند که با برخورد با آنان باید آبروی نظام را حفظ کرد .

خطیب جمعه آبادان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان گفت: رهبر معظم انقلاب از آگاهی انقلابی و کمال سیاسی ملت ایران سخن گفتند که این را در همه زمینه ها شاهد هستیم .

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور افزود : حضرت آیت الله خامنه ای مطالبه گری مردم از مسئولان را خواستار هستند و ایستادگی مردم پای نظام را با وجود مشکلات زیاد در جامعه  از درک واقعی اتحاد بین  امت و امامت دانستند.

او در ادامه با اشاره به حادثه هواپیمای تهران – یاسوج و تسلیت به خانواده های جانباختگان این حادثه گفت: حادثه های اخیر در وزارت راه جای نگرانی دارد و چه اتفاقی می افتد که با وجود این حوادث وزیر با آراء بیشتر از مجلس خارج می شود .

خطیب جمعه آبادان با تسلیت به نیروی انتظامی بابت شهادت چند تن از ماموران این ارگان در حادثه خیابان پاسداران افزود : از نیروی انتظامی بابت مدارایی که دارند تشکر می کنیم اما مدارا سقفی دارد و مردم خواستار آرامش و امنیت هستند .

انتهای پیام/د

نمازجمعه آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.