امام جمعه موقت آبادان گفت:جوانان جهادی و انقلابی با امر به معروف و نهی از منکر حاشیه امن مسئولان سلطنت طلب را بر هم بزنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام علوی کیا امام جمعه موقت آبادان امروز در جمع نماز گزاران از زندگی های شاهانه و سلطنت طلبانه برخی مسئولان و فرزندانشان بعنوان آفت های انقلاب یاد کرد و گفت: این گونه رفتارها برخلاف آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدا است.

وی افزود: جوانان با بهره گیری از ظرفیت هایی مانند فضای مجازی و نقد اخلاقی اجازه ندهند این احساس مسئولیت اجتماعی از بین برود.

امام جمعه موقت آبادان همچنین با تاکید بر رعایت تقوای اسلامی، اجتماعی و فرهنگی گفت: جامعه اسلامی بر خلاف عقیده برخی، باید برای سعادت دنیا و آخرت مسلمانان برنامه ریزی کند.

حجت الاسلام علوی کیا در بخش دیگری از سخنانش اعلام شعار اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری را بدلیل دغدغه اقتصادی ایشان دانست وافزود: دشمن مدتهاست با موضوعات اقتصادی وارد میدان نبرد با ما شده و لازمه پیروزی در این نبرد همکاری مردم و توجه مسئولان است.

وی گفت: همانگونه که مردم باید تولید داخل حمایت کنند، حمایت مسئولان از تولیدات داخلی و البته توجه تولید کنندگان به کیفیت تولیدات از ابعاد این امر مهم است.

انتهای پیام/د

تاکید بر امر به معروف و نهی از منکر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.