امام‌جمعه خرمشهر گفت: مسؤولان از قاچاق کالا در مبادی رسمی کشور جلوگیری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت‌الاسلام سید نبی موسوی امام‌جمعه خرمشهر در نماز جمعه شهرستان گفت: در برخی از مبادی رسمی چون خرمشهر و بندرعباس کالای قاچاق به نام ترانزیت وارد و از دیگر شهرها سر درمی‌آورد، مسؤولان باید از قاچاق کالا در مبادی رسمی جلوگیری کنند.

وی  با اشاره به وضعیت نابسامان برخی از مناطق خرمشهر، افزود: مردم مناطقی مانند عباره در خرمشهر فقیر و مظلوم هستند، به صورتی که هیچ مسؤولی حاضر نیست در این روستاها و مناطق زندگی کند.

امام‌جمعه خرمشهر گفت: انقلاب اسلامی بر پایه خدمات ارزشمند مردم استوار است و در این چهل سال انقلاب هرکجا که نیاز بود، مردم درصحنه حاضر شدند.

موسوی  با اشاره به پیشرفت و شکوفایی برخی از کشورها در کالاهای خود، افود: باید از مسؤولان کشورهایی چون کره جنوبی و ژاپن به دلیل داشتن این نوع محصولات باکیفیت و مطرح دعوت کنیم تا از رمز موفقیت آن‌ها آگاه شویم.

وی افزود: اگر دولت برای کالای ایرانی برنامه‌ریزی کرد و شرایط فراهم شد و در این صورت کسی از کالای خارجی استفاده کرد، آن شخص خائن خواهد بود.

امام‌جمعه خرمشهر گفت: باید کالاهای داخلی علاوه بر داشتن کیفیت بالا، از قیمت نازلی نیز برخوردار باشد و برای این امر مسؤولان باید برنامه‌ریزی کنند.

موسوی افزود: مسؤولان باید غیرت ملی داشته باشند تا منویات مقام معظم رهبری را در سال ۹۷ اجرا کنند و ما مردم در کنار مقام معظم رهبری از مسؤولان خواستار هستیم که به جای شعار، برای تحقق مطالبات برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/د

جلوگیری از ورود قاچاق کالا

برچسب ها: نمازجمعه ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.