امام جمعه آبادان گفت:پاسداران مخلص بدون توجه به حواشی، هر توطئه ای را در نطفه خفه خواهند کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان گفت: دشمنان ایران و نظام اسلامی از آمادگی و هوشیاری سپاه پاسداران در زمینه های مختلف به شدت دل شان خون است و حملات به این نهاد مقدس به همین دلیل است.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه، ولادت امام حسین و روز پاسدار افزود : وجود نازنین امام حسین علیه السلام برای دفاع از اصول و بنیان های دین همه دارایی،توان و افراد خود را خالصانه به میدان آورد و در راه خدا مجاهدت کرد به همین دلیل آن بزرگوار بهترین الگو و راهنما برای رزمندگان اسلام در تمامی دوران است و نامگذاری این روز خجسته به نام پاسدار به همین منظور است.

 خطیب جمعه آبادان پاسداران انقلاب اسلامی را از مخلص ترین افراد جامعه برشمرد و گفت: پاسداران عزیز ما با تأسی به امام حسین علیه السلام ، با اخلاص ، خود را ندیدن ، تابعیت محض از ولایت و جهاد عاشقانه در راه خداوند متعال برای صیانت از ارزش های دینی و انقلابی جانفشانی کردند و از ابتدای تاسیس تا کنون توطئه های فراوانی علیه ملت ایران را خنثی کردند.

وی افزود : مقام و منزلت پاسداران انقلاب اسلامی به اندازه ای است که امام عظیم الشأن آرزو می کرد پاسدار باشد. امام (ره) به سپاه باور عمیق داشت زیرا در دوران دفاع مقدس اخلاص، ایثار و توفیق جوانان بسیجی و سپاهی را به خوبی دیده بود.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از سخنان خود به حمله سه کشور امریکا،انگلیس و فرانسه به سوریه اشاره کرد و گفت:مهم ترین هدف از این حمله جنایتکارانه ، طولانی تر شدن روند جنگ و نا امنی در سوریه و تلاش برای گسست میان ایران، عراق، سوریه و لبنان است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور افزود: همان جانیانی که رژیم بعثی را به سلاح های شیمیایی مسلح کردند امروز به این بهانه و اتهام ، حمله می کنند.این ادعا از سوی سه کشور جنایتکار امریکا،انگلیس و فرانسه مضحک و غیرقابل باور است.

خطیب جمعه آبادان گفت : البته همانطور که رهبری عزیز فرمودند این جنایت ها ، تاثیر دلارهای نفتی سعودی است که بدون اثر است و برای آنان نتیجه ای نخواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، فتنه ارزی و اقتصادی پیش رو را خطرناک برشمرد و خاطرنشان کرد: یک سونامی،جنگ و به عبارتی دیگر براندازی ارزی و اقتصادی پیش روی ملت ایران است.در این بین اخلالگران و دلالانی نیز به این فتنه اقتصادی کمک می کنند و باید با قاطعیت جلوی آنان ایستاد.

انتهای پیام/د

سپاه آماج حملات دشمنان ایران اسلامی است

برچسب ها: نمازجمعه ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.