مشاور شهردار سوچی روسیه برداشتن رویداد بین ایران و روسیه را عامل مهم در توسعه صنعت گردشگری دو کشور خواند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، الکساندر فرولنکو امروز در نشست مشترک هیات گردشگری شهر سوچی روسیه با فعالان گردشگری ایران در مهمانسرای عباسی اصفهان گفت: تبادل گردشگر بین اصفهان و سوچی می تواند زمینه همکاری مشترک در زمینه های مختلف بین این دو شهر را فراهم کند.

وی با انتقاد هزینه بالای روادید ایران و روسیه افزود: عدد ۱۰۰ دلار برای صدور رویداد ایران بالاست و به عنوان یکی از موانع پیش روی گردشگری ایران به ویژه شهر اصفهان است.

مشاور شهردار سوچی برداشتن رویداد بین ایران و روسیه را عامل مهم در توسعه صنعت گردشگری دو کشور عنوان کردو فعال شدن کارت های بانکی نیل روسیه در ایران به ویژه در شهر اصفهان را خواستار شد و گفت: گردشگران روس به جای وجه نقد بتوانند با کارت اعتباری اقدام به خرید کنند.  

 در این نشست رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی اصفهان ، اظهار داشت: ایران و روسیه دارای روابط اقتصادی و سیاسی نزدیکی به هم هستند که می تواند در بخش گردشگری نیز تقویت شود.

علی کرباسی زاده اضافه کرد: اصفهان به عنوان نگین گردشگری ایران می تواند با سوچی روسیه همکاری نزدیکی در تبادل گردشگر داشته باشد.

وی تدوین برنامه مشترک بین دو شهر سوچی و اصفهان در معرفی فرصت های گردشگری  دو طرف را خواستار شدو گفت:حضور نمایندگان صنعت گردشگری دو طرف در نمایشگاههای اقتصادی می تواند به این مهم کمک کند.

همچنین نماینده اتحادیه آژانس داران اصفهان، در این نشست گفت: استان اصفهان دارای ۲۵۰ آژانس مسافرتی است که می تواند با همکاری آژانس های مسافرتی سوچی زمینه تبادل تورهای مسافرتی را فراهم کند.

کاووس مسعودی،  با انتقاد از کارگزاران روسیه در انجام تعهدات به آژانس های ایرانی ادامه داد: برای افزایش تعداد تورها باید تعامل و همکاری دو طرف در ارائه خدمات بهتر ،افزایش یابد.

وی، مشارکت آژانس های مسافرتی سوچی در برقراری پرواز مستقیم بین اصفهان و سوچی را خواستار شد و گفت: مشارکت دو طرف می تواند پروازهای منظم و متعدد بین اصفهان و سوچی برقرار کند.

در این نشست مقرر شد که شب ایرانی در سوچی با همکاری آژانس های مسافرتی دو طرف و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایران برگزار شود.

 

انتهای پیام/م

 

نشست مشترک هیات گردشگری شهر سوچی روسیه با فعالان گردشگری ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار