استاندار اصفهان گفت:زمینه‌های بسیاری برای گسترش همکاری‌های فرهنگی، گردشگری، اقتصادی و صنعتی بین اصفهان و شهر سوچی وجود دارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مهرعلیزاده در دیدار هیأت گردشگری و تجاری سوچی روسیه، اظهار داشت: زمینه‌های بسیاری برای گسترش همکاری‌های فرهنگی، گردشگری، اقتصادی و صنعتی بین اصفهان و شهر سوچی وجود دارد.

وی افزود: اصفهان توریستی‌ترین شهر ایران با آثار تاریخی متعدد، طبیعت زیبا و صنعت پیشرفته و با قابلیت بالای سرمایه‌گذاری در موارد مختلف بوده و این فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاران روسی است.

استاندار اصفهان  با اشاره به پیمان خواهرخواندگی اصفهان با سن پترزبورگ، وجوه فرهنگی و جاذبه‌های دو کشور با اصالت و فرهنگ ایران و روسیه را زمینه‌ای مناسب برای توسعه همکاری‌های متقابل به ویژه در بخش گردشگری توصیف کرد.

وی با اشاره به تبادلات بانکی ابراز داشت: ما می‌توانیم یک بانک را به این منظور به شهر سوچی معرفی کنیم تا با یک بانک یا چند بانک روسیه همکاری و تبادلات مالی داشته باشند تا به همکاری‌های گردشگری کمک کنند.

مهرعلیزاده با اشاره به پیشنهاد دائر کردن خط پرواز مستقیم اصفهان-سوچی تصریح کرد: شرط برقرار شدن این پرواز استقبال مسافران اصفهان و شهر سوچی است.

الکساندر فرولنکف نیز به زمینه‌های همکاری دو شهر سوچی و اصفهان خصوصاً در زمینه گردشگری تأکید کرد.

وی افزود: مسؤولان این شهر از برقراری پرواز مستقیم بین شهر اصفهان و شهر سوچی استقبال می‌کنند زیرا می‌تواند زمینه‌های سرمایه‌گذاری و تبادل گردشگران را افزایش دهد.

 مشاور شهردار سوچی روسیه با اشاره به آمادگی سرمایه‌گذاران سوچی برای سرمایه‌گذاری در اصفهان در زمینه‌های اقتصادی و گردشگری تأکید کرد: نیاز به اطلاعات و شناخت بیشتر از ایران و به ویژه شهر اصفهان داریم.

الکساندر فرولنکف تصریح کرد: ما زمینه‌های برپایی نمایشگاه‌های مختلف در شهر سوچی را داریم و مردم ایران از جمله اصفهان می‌توانند در این زمینه اقدام کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.