نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس شورای اسلامی گفت:باید کشور به دست متخصصان و کارگران داخلی توسعه پیدا کند تا در عرصه اقتصاد همانند کشورهای پیشرفته در قرن اخیر در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی بختیار  امروز در آیین تجلیل از کارگران شهرستان خوانسار با تبریک نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت، اظهار کرد: روز جهانی کارگر فرصت مغتنمی برای قدردانی از قشر کارگری است.

وی افزود: راه نجات کشور در شرایط فعلی ایجاد فرهنگ کار و تلاش است و باید در تمام عرصه‌ها و ارکان دولتی روحیه کار و تلاش حاکم شود.

نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای این‌که کشور به سمت پیشرفت، توسعه و تعالی سوق داده شود نیاز به ارتقای فرهنگ کار و تلاش است.

وی تأکید کرد: به عنوان عضو فراکسیون تولید و اشتغال مجلس قول می‎دهم برای بهبود وضعیت معیشت کارگران با همکاری دولت و وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی تلاش کنیم و شما کارگران نیز قول دهید با جدیت کار و تلاش کنید.

بختیار ادامه داد: باید کشور به دست متخصصان و کارگران داخلی توسعه پیدا کند تا در عرصه اقتصاد همانند کشورهای پیشرفته در قرن اخیر در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد؛ همچنین باید فرهنگ کار و تلاش در بخش صنعت تولیدی، گردشگری و تجاری و ادارات شهرستان حاکم شود.

در ادامه منصوره سلیمان‌زاده اظهار کرد: از استان اصفهان دو کارگر نمونه در سطح ملی انتخاب شدند که باعث افتخار اصفهان است.

وی افزود: به مناسبت هفته کارگر در سراسر استان 20 برنامه اجرا می‌شود، خوانسار تنها  شهرستان استان است که در هفته کارگر جشن ازدواج کارگری در آن برگزار شد.

سرپرست مدیریت اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان این‌که درخواست فرماندار خوانسار را به مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان می‌رسانم، تصریح کرد: باید کارگر مهارت لازم را داشته باشد تا بتواند کاری ابتکاری ارائه کند.

وی تأکید کرد: کارگر باید خلاقانه کار کند تا کارفرما  بستر لازم را برای کارگر فراهم کند، امسال سال حمایت از کالای ایرانی بوده و ضروری است مردم از کالاهای ایرانی خریداری کنند تا کارگر ایرانی از بیکار نشود.

گفتنی است در این مراسم از تعداد 50 کارگر و 15 زوج جوان تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/م

مراسم  تجلیل از کارگران شهرستان خوانسار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.