مسجد النبی (ص) و حسینیه خیرساز امامزاده فرج الله یاسوج با حضور نماینده ولی فقیه در استان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگارگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛نماینده ولی فقیه در استان در آئین بهره برداریبهره برداری از مسجد خیرسازدر یاسوج از این مسجد و حسینیه با تبریک میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج ) گفت :خداوند برای کسانی که عمل صالح انجام می دهند وعده الهی که همان وعده سعادتمندی ،رسیدن به قرب الهی و بهشت است داده است.
حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی مسجد سازی را به مثابه جهاد در راه خدا برشمرد و افزود:این کار علاوه بر اینکه ذخیره ای برای دنیا و آخرت خیران است موجب توسعه و ترویج فرهنگ مسجد سازی در جامعه می شود
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری مسجد را مامن و مهد پرورش انسانهای فرهیخته ،مومن و صالح دانست و گفت :مبنای شکل گیری دین اسلام ،مکتب تشیع و انقلاب اسلامی در مسجد بوده است.
نماینده ولی فقیه در استان با تقدیر و تشکر از کمک های خداپسندانه خیران و بانیان این مسجد افزود:مکانی که فاقد مسجد و حسینیه است بزهکاری ها ،ناهنجاری های اجتماعی هم درآن رو به افزایش است.
رمضانی یکی از بانیان و اعضاء هیئت امنا این مسجد مساحت آن را 3 هزار متر مربع اعلام کرد و گفت :این مکان مذهبی به همت اهالی منطقه آبشار یاسوج با زیربنای هزار و 200 متر مربع و با اعتباری حدود 700 میلیون تومان بدون احتساب قیمت زمین آن ساخته شده است.
وی افزود :این مسجد در دو طبقه و شامل مسجد ،حسینیه سرویسهای بهداشتی و آبدارخانه ساخته شد.
 انتهای پیام/غ

احداث حسینیه خیر ساز

برچسب ها: مسجد ، خیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.