معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش بینی می‌شود که بین 10 تا 11 هزار نفر از قشرهای مختلف مردم استان در آیین اعتکاف سال جاری شرکت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  حجت الاسلام سید عبدالرشید موسوی متین اظهار داشت: 150 مسجد در این استان آماده برگزاری آیین معنوی اعتکاف از 11 تا 13 فروردین سال جاری مصادف با 13، 14 و 15 رجب شده است.
وی افزود: 60 مبلّغ دینی برای شرکت در آیین اعتکاف سال جاری در مراکز شهرستان‌های هشت‌گانه کهگیلویه و بویراحمد دعوت شده است.
وی بیان کرد: 150 مبلّغ دینی از کهگیلویه و بویراحمد نیز برای اقامه نماز جماعت و اجرای برنامه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی در آیین اعتکاف سال جاری در مساجد این استان حضور می‌یابند.
موسوی متین ابراز کرد: مهم‌ترین برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در آیین اعتکاف سال جاری در 150 مسجد این استان شامل آیین جشن سالروز ولادت حضرت علی (ع)، محافل انس با قرآن و دوره آموزشی تصحیح قرائت نماز است.
وی ابراز داشت: نام نویسی از علاقمندان شرکت در آیین اعتکاف سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد از امروز تا 11 فروردین انجام می‌شود.
موسوی تصریح کرد: علاقه‌مندان شرکت در این آیین معنوی می‌توانند برای نام نویسی به هیات امنای مساجد نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.
سال گذشته آیین اعتکاف در 150 مسجد کهگیلویه و بویراحمد برگزار و افزون بر 13 هزار نفر نیز در این آیین معنوی شرکت کردند که حدود 90 درصد آنها قشر جوان و نوجوان بودند.
کهگیلویه و بویراحمد با بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارای افزون بر 530 باب مسجد است.
 
انتهای پیام/ش

150 مسجد در کهگیلویه و بویراحمد آماده اعتکاف شد

برچسب ها: مسجد ، آیین اعتکاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.