در جلسه هم اندیشی شهرداری اراک با سرمایه گذاران بر اجرای طرح ۵۵ متری اراک تاکید شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛جلسه هم اندیشی شهرداری اراک با سرمایه گذاران توسعه شهری با حضور سرمایه گذاران استان مرکزی در سالن الغدیر استانداری برگزار شد.

سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی در این جلسه بر اجرایی شدن این طرح تاکید کرد و گفت: اجرایی شدن طرح ۵۵ متری میتواند گامی موثر در جهت رشد و توسعه شهر اراک باشد.

آقازاده با بیان این که همه مسئولان باید برای اجرای طرح ۵۵ متری امیر کبیر تلاش کنند و باید هماهنگی خود را با بخش سرمایه گذار بیشتر کنند افزود: با اجرایی شدن این طرح شاهد رشد، توسعه، عمران و اشتغال و همچنین به گردش در آمدن سرمایه در استان خواهیم بود.

وی  اضافه کرد: با توجه به اینکه استان مرکزی دارای پتانسیل و استعداد‌های بالقوه‌ای است میتوان پروژه‌های بزرگی را با مشارکت سرمایه گذاران به اجرا در آورد.

استان مرکزی از نظر عمران و توسعه جایگاه خوبی در بین استان‌های دیگر ندارد

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه استان مرکزی از نظر عمران و توسعه جایگاه خوبی در بین استان‌های دیگر ندارد ادامه داد:پیشرفت شهراراک از نظر توسعه و آبادانی باید در شان مردم این شهر باشد.

تاجران شهردار اراک هم در این نشست گفت:بالای ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه در سال جاری برای سرمایه گذاری در شهر اراک در نظر گرفته شده است که این بودجه نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

تاجران افزود:در سال ۹۷ بسیاری از پروژه‌های بزرگ و کوچک در شهر اراک به بهره برداری میرسد.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: استانداری ، حملونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
تقاطع غیر هم سطح سنجان اراک بعد از 5 سال بلاتکیف رها شده - ولی وقتی وزیر راه و شهرسازی وارد اراک میشود برای او رژه خودرویی توسط لودر ها و بولدوزرها در محل تقاطع برگزار میشود - این همه عوام فریبی برای چیست ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۳ شهريور ۱۳۹۸
با کدام پول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۳ شهريور ۱۳۹۸
ساخت زیرگذر به جای خیابان