مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال 40 کیلومتر شبکه فاضلاب با استفاده از منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در شهر زنجان اجرا می شود.

امسال 40 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر زنجان اجرایی می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛علیرضا جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه امسال 40 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر زنجان اجرا می شود گفت: 20 کیلومتر  آن  امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه 290 میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود افزود: با اجرای این پروژه 10 درصد به سطح تحت پوشش شبکه جمع آوری بهداشتی شبکه فاضلاب شهر زنجان اضافه خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تا کنون 49 درصد از سطح شهر زنجان تحت پوشش خدمات جمع آوری بهداشتی شبکه فاضلاب قرار گرفته است.

و ی ادامه داد:برای تکمیل طرح و اجرای 272 کیلومتر شبکه؛ اعتباری بالغ بر 1500 میلیارد ریال نیاز است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان همچنین با اشاره به آغاز اجرای شبکه جمع آوری بهداشتی فاضلاب در شهرک زیبا زنجان گفت: این طرح به طول 9.3 کیلومتر اجرا می شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای شبکه فاضلاب در شهرک زیبا شهر 28 میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود ادامه داد: اعتبار اجرای طرح شبکه فاضلاب در شهرک زیباشهر از محل منابع عمرانی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تامین شده است .

انتهای پیام/ن

اجرای 9.3 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهرک زیبا شهر آغاز شد

 

برچسب ها: بحران آب ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.