مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان، خط قرمز آبفار استان را کیفیت آب دانست و گفت: کیفیت آب، خط قرمز شرکت آبفار است و ما باید کیفیت ارائه آب به مشترکین را جدی بگیریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ کابلی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان،گفت:برای تحویل آب با کیفیت به مردم باید شاخص های کیفی که کلرزنی و گند زدایی آب است افزایش یابد که خوشبختانه در سال گذشته این شاخص در استان 7 درصد افزایش یافته است.

این مقام مسئول با اشاره به ضرورت حل سریع مشکلات گفت: رفع به موقع اتفاقات جزو وظایف اصلی این شرکت است که برای رفع حوادث و اتفاقات منابع مالی آن نیز در نظر گرفته شده است و با پیگیری ها و نظارت هایی که انجام می‌گیرد می‌توان میزان حوادث و اتفاقات را به حداقل رساند .

کابلی خاطر نشان کرد: به دلیل کمبود منابع برای تسریع در روند اجرای پروژه ها باید از کمک های مردمی نیز استفاده کرد بدین منظور از سال 90 موضوع استفاده از کمک های مردمی و خیرین آب رسان با پیشنهاد استان زنجان عملی شده و در کل کشور جذب مشارکت های مردمی را با نام استان زنجان می‌شناسند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با اشاره به همکاری مردم روستا‌ها در اجرای پروژه‌های آب‌رسانی گفت: از سال 90 تاکنون پروژه آب رسانی 131 روستا با مشارکت های مردمی انجام گرفته است.

کابلی خاطر نشان کرد: از سال 90 تاکنون 32 پروژه آب رسانی روستایی در شهرستان خدابنده با کمک‌های مردمی به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین طی این مدت 48 کیلومتر خط انتقال، 65 کیلومتر شبکه توزیع، 2 مورد خرید برق، 10 مورد تکمیل موتور‌خانه، 200 باب مخزن با مشارکت خیرین به بهره برداری رسیده است و بیش از 4 هزار حادثه رفع شده است.

انتهای پیام/ن

ضرورت ارائه آب  با کیفیت به مشترکین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.