در این مکان‌ها دسترسی به اینترنت ندارید

با وجود اینکه زندگی بشر امروزه با اینترنت اخت گرفته است، مکان‌های زیادی در کره زمین وجود دارد که دسترسی به این اینترنت برای شما غیرممکن است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به طور کلی می توان گفت زندگی امروز ما تحت تاثیر اینترنت است. هر روز صبح اولین کاری که انجام می دهیم چک کردن ایمیل و شبکه‌های اجتماعی است و این موضوع تبدیل به یکی از ضروریات زندگی ما شده است. حال تصور کنید که نقاطی در جهان وجود دارد که هیچ خبری از تکنولوژی و اینترنت نیست!  در این مطلب شما را با این مکان ها آشنا می کنیم.

بیابان کالاهاری (Kalahari Desert) _ جنوب قاره‌ی آفریقا

در این مکان‌ها دسترسی به اینترنت ندارید
این بیابان نیمه خشک طبیعتی بکر و دست نخورده دارد و فقط زیستگاه بومیان منطقه است. در سفر به این منطقه می توانید حیات وحش متنوع، طبیعت زیبا و آسمان پرستاره را مشاهده کنید ولی چیزی که اصلا به چشم نمی خورد سیگنال‌های ‌Wi-Fi است و هیچ امکان ارتباطی را نمی بینید.

 

پارک ملی یلو استون (Yellow Stone) _ آمریکا
در این منطقه ناچارید تلفن همراه و تبلت خود را رها کنید و از طبیعت لذت ببرید چون هیچ خبری از Wi-Fi نیست و هتل‌های این منطقه نیز هیچ خدماتی در این زمینه ندارند.

دهکده یاکوتات (Yakutat) _ ایالت آلاسکا

در این مکان‌ها دسترسی به اینترنت ندارید
دهکده‌ی توریستی–تفریحی یاکوتات می تواند یک تجربه جالب باشد چرا که با دیدن یخچال‌های طبیعی و آبدره‌ها و همچنین ماهیگیری لذت بخش خواهد بود، اما در نظر داشته باشید که باید قید اینترنت و شبکه های اجتماعی را بزنید.

دریاچه‌ی پانگونگ تسو (Pangong Tso) _ هندوستان

در این مکان‌ها دسترسی به اینترنت ندارید
این دریاچه در شهر لاداخ قرار دارد و منطقه ا‌ی بکر و مقصدی مه برای گردشگران در هندوستان به شمار میرود، اما هیچ خبری از اینترنت در آنجا نیست.

بیابان صحرا (Sahara)
بیابان صحرا با حدود ۹ میلیون کیلومتر مربع مساحت بزرگترین صحرای گرم در جهان است. در این بیابان بی آب و علف هیچ نشانه ای از اینترنت و سیگنال‌های تلفن مشاهده نمی شود.

جنگل سیاه (Black Forest) _ آلمان
بر اساس عقیده مردم منطقه جنگل سیاه با داستان کودکانه‌ی هانسل و گرتل ارتباط دارد و بین گردشگران منطقه محبوبی است. شما می توانید از آرامش در یک منطقه روستایی که دسترسی به اینترنت ندارد، لذت ببرید.

پارک ملی گرند کنیون (Grand Canyon) _ ایالت آریزونا

در این مکان‌ها دسترسی به اینترنت ندارید
شکاف عجیب دره‌ی گرند کانیون جزو عجایب جهان و یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری در آمریکا به شمار میرود. در سفر به این مکان لزومی ندارد لپ تاپ با خود ببرید، چون خبری از اینترنت نیست.

مغولستان (Mongolia) _ قاره‌ی آسیا

در این مکان‌ها دسترسی به اینترنت ندارید
در مناطق روستایی و دور از شهر، نه تنها دسترسی به اینترنت امکان‌‌پذیرنیست بلکه شما نمی توانید هیچ وسیله‌ی ارتباط جمعی را بیابید. ولی باید بدانید سفر به این منطقه و دیدن چمن‌زارها، مراتع کوهستانی و طبیعت بکر این کشور خالی از لطف نیست.

بیابان آتاکاما (Atacama Desert) _ آمریکای جنوبی

در این مکان‌ها دسترسی به اینترنت ندارید
این منطقه مخوف پر از شوره‌زار و آبکندهای پر از گل و لای است و از جهاتی خاک این بیابان را شبیه به کره ماه می دانند. در این بیابان بی آب و علف کاملا واضح است که دسترسی به اینترنت وجود ندارد.

قطب جنوب
قطب جنوب اسرار‌آمیز و تا حدی رعب‌انگیز است. در تابستان ۲۴ ساعت شبانه‌روز خورشید می‌تابد و در فصل زمستان تاریکی مطلق همه جا را فرا می‌گیرد و هیچ دسترسی به اینترنت ندارید و اگر هم باشد بسیار گران است.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
تو ایران جاهایی که اینترنت هست رو باید گفت. نه جاهایی که اینترنت نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
تهران مشهد شیراز اصفهان وهمه شهرهای ایران را هم اضافه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
و جاده های ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
در ایران هم روستا های زیادی وجود داره که مردم زندگی میکنن بدون هیچ گونه وسایل ارتباط جمعی...
آخرین اخبار