عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شوراها و دولت مکمل یکدیگر در پیشرفت کشور هستند، گفت: شوراها یاور مسئولان و دولت هستند.

شوراها و دولت رقیب یکدیگر نیستندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران و رئیس شورای شهرستان ری در سمینار تخصصی نقش شوراها در توسعه شهرستان ری که امروز(دوشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه هدف از برگزاری این سمینار ایجاد فرصت برای انتقال تجربیات اعضا به یکدیگر در کارگروه‌های تخصصی بود، اظهار کرد: هدف دیگر از برگزاری این سمینار دستیابی به مشکلات شورا و شناسایی راهکارهای مفید برای حل آن‌ها بود.

خلیل آبادی در خصوص علت برگزاری این سمینار در هتل مجلل فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: جایگاه شورا بالاتر از مکانی است که این مراسم در آنجا برگزار شده است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: اعضا به این مکان شرف مضاعف دادند و این مکان به قدوم نمایندگان شهرستان ری مزین شد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی که من برای شورا کاندید شده بودم، یکی از دوستان از من پرسید که برنامه‌ام برای شورا چیست و من گفتم برنامه‌ای ندارم، بلکه هدف دارم و آن هم ارتقای جایگاه شهر ری است.

خلیل آ‌بادی با بیان اینکه شهر ری پتانسیل‌های زیادی دارد که در حد چند استان است، گفت: این شهرستان امکانات و عمق تاریخی بالایی دارد و 8 هزار سابقه تاریخی دارد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه بزرگترین صنایع ما در اطراف تهران و ری واقع شده‌ است، گفت: ری قبله تهران است.

وی با بیان اینکه شوراها یاور مسئولان و دولت هستند، گفت: گاهی اوقات تصور می‌شود شورا آمده تا با دولت درگیر شود و یا دولتی‌ها فکر می‌کنند شورا می‌خواهد جای آ‌ن‌ها را بگیرد، اما هر دو برای پیشرفت کشور لازم هستند.

انتهای پیام/

قرار گرفتن بزرگترین مراکز صنعتی کشور در اطراف تهران و شهرری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار