بی‌شهرداری یک شهر سبب می شود که یک باران کوتاه مدت مسیر یکی از مهمترین خیابانهای آن را دچار آبگرفتگی فراوان کند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در حالی که انتظار می رفت باران عصرگاهی امروز با طراوت بخشی به فضای شهری، موجب شود شهروندان تهرانی هنگام بازگشت به منازل خود احساس شادی، نشاط و لذت کنند، اما ناکارآمدی مدیریت شهری بر این رویای شیرین شهروندان تهرانی خط بطلان کشید.

ویدئوی زیر مربوط به یکی از خیابانهای مهم تهران است که در مقابل مجلس خبرگان رهبری و در نزدیکی نهاد ریاست جمهوری قرار گرفته و تصویر برداری از آبگرفتگی هم از داخل متروی امام علی که یکی از پر تردد ترین متروهای شهری است انجام شده است.

آبگرفتگی در شهر بی شهردار+ فیلم

با توجه به موقعیت این خیابان از حیث تردد شهروندان و قرار گیری آن در مقابل چند نهاد مهم کشوری و لشگری انتظار می رفت، مدیریت شهری نسبت به وضعیت آن هوشیاری به خرج می داد و تمهیدات لازم را از پیش می اندیشید، تا به این وضع گرفتار نشود.

اکنون که مدیریت شهری به منظور رسیدگی به وضعیت این خیابان مهم هوشیاری و سرعت عمل مناسب را ندارد، چگونه می توان انتظار داشت نسبت به رفع آبگرفتگی های معابر عادی و شلوغ شهر که جمعیت و خودروی بیشتری در آن حضور دارد، عملکرد مناسبی داشته باشد.

البته شکل گیری چنین صحنه هایی در شهر بدون شهردار به دور از انتظار نیست.

این روزها که شورای شهر در انتخاب شهردار رویکردی سیاسی در پیش گرفته و نگاهشان به نگاه برخی جریانات سیاسی است که بر روی کار آمدن آنها موثر بودند، این حادثه می تواتند به آنها پیام دهد که به شعارهای انتخاباتی خود بازگردید و برای انتخاب شهردار نگاهتان را به نگاه کسانی بدوزید که به شما رای دادند، نه کسانی که هزینه تبلیغات انتخاباتی شما را پشتیبانی کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
خواهشمندم رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
چرا مسئولان رسیدگی نمیکنند خیلی سخته
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۰۹:۴۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
والا یه نفر بیش از یک دهه شهردار بود هم همینطوری بود!!!!!!!!!!
آخرین اخبار