مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان گفت: از ابتدای امسال ۲۸ مددجوی جرایم غیر عمد از زندان‌های استان کرمان با مبلغ ۴۸۵ میلیون تومان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سید حجت الله موسوی قوام، مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان گفت: این تعداد زندانی از محل کمک‌های ستاد دیه استان، ستاد دیه کشور و تسهیلات قرض الحسنه بانک‌ها آزاد شده اند.

وی افزود: در حال حاضر ۳۰۷ مددجوی جرایم غیر عمد در زندان‌های استان کرمان به سر می‌برند که برای آزادی این تعداد زندانی ۸ میلیارد تومان نیاز است.

موسوی قوام با اشاره به اینکه مهریه و نفقه در بین این زندانیان بالاترین جرم است، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۶۸ مددجوی جرایم غیر عمد بدهکار مهریه و نفقه و بعد از آن ۱۲۵ نفربدهکار مالی و مابقی بدهکار دیه و تصادفات هستند.

وی با بیان اینکه زندان کرمان با ۱۱۵ مددجوی جرایم غیر عمد بیشترین آمار را به خود اختصاصداده است، اظهار داشت: زندان منوجان با ۶ مددجوی جرایم غیر عمد کمترین آمار را دارد.

موسوی قوام با اشاره به اینکه ۴۴ زندانی جرایم غیر عمد وودی امسال هستند؛ افزود: مابقی این زندانیان ورودی سال ۹۵ و ۹۶ هستند.

انتهای پیام/ی

بیشترین زندانی جرائم غیر عمد در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.