رئیس دادگستری شهرستان منوجان از آزادی ۱۳ زندانی بدهکار مالی از زندان منوجان طی یکسال گذشته با کمک خیرین و ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان نیازمند خبر داد.

۱۳ زندانی بدهکار مالی از زندان منوجان آزاد شدند به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین شکوهی نسب در جلسه انجمن حمایت زندانیان شهرستان منوجان گفت:درحال حاضر تعداد یکصد خانواده زندانی نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان شهرستان منوجان  هستند.

وی افزود: دغدغه انجمن حمایت از زندانیان بایستی همواره توانمندسازی و کمک به وضعیت معیشتی آنان و خانواده آن‌ها بوده باشد

وی بر لزوم اقدامات اصلاحی وتربیتی درراستای بازگشت آبرومندانه مدد جو به یک زندگی سعادتمند و شرافتمندانه تاکید کرد و افزود: بایدنگرش جامعه نسبت به زندانی وخانواده زندانی که یک نگاه مجرمانه می‌باشد اصلاح شود واگربه زندانی بعد از تحمل حبس تسهیلاتی تعلق گیرد و مشغول به کار شود قطعا کمتربه دنبال بزه خواهد رفت.

این مقام قضائی با اشاره به اینکه ۵۰ سبد کالا بین خانواده زندانیان نیازمند در سال گذشته توزیع شده است، گفت:خانواده زندانیان بی بضاعت یکی از آسیب پذیرترین اقشاردرجامعه هستند و مهمترین مشکل خانواده زندانیان معیشت می‌باشد.

وی عنوان کرد:چنانچه مشکلات اقتصادی و معیشتی این قشر حل نشود، خانواده زندانیان درمعرض آسیب قرارمی گیرند.

شکوهی نسب تصریح کرد:حل مشکلات زندانیان نیاز به حمایت همه مسئولین، نهاد‌ها و عزم همگانی را می‌طلبد و تمامی افراد باید درجهت رفع مشکلات زندانیان و خانواده آن‌ها تلاش و کوشش نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار