مدیر عامل ستاددیه استان کرمان گفت: طی پارسال ۲۵۷ زندانی جرائم غیر عمد با مبلغ ۶۸ میلیارد و ۹۶ میلیون ریال از زندان‌های استان کرمان آزاد شده اند.

آزادی ۲۵۷ زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌های استان کرمانبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید حجت الله موسوی قوام؛ مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: این تعداد زندانی از محل کمک‌های مردمی ستاد دیه استان؛ ستاد دیه کشور، اعتبارات قرض الحسنه بانک‌ها و صندوق تامین خسارت بدنی آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

وی با بیان اینکه طی پارسال ۲۹ جشن گلریزان در این استان برگزارشد، افزود: تاکنون ۳ میلیاردتومان از تعهد خیرین محقق شده است.

موسوی قوام تصریح کرد: مهمترین کاری که در این حوزه طی پارسال انجام شد، مراسم تجلیل از خیرین و یاوران ستاد دیه و همچنین برگزاری جشن ویژه زندانیان زن استان که در این جشن ۷ زندانی زن با همکاری اداره امور بانوان و خانواده استانداری آزاد شدند.

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان گفت: در حال حاضر ۳۰۲ مددجوی جرائم غیر عمد در زندان‌های این استان به سر می‌برند که برای آزادی این تعداد ۸ میلیارد تومان نیاز است.

انتهای پیام/ح

آزادی 257زندانی جرائم غیرعمد کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار