مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه پارسال در هفته جوان، حدود 300 برنامه توسط سمن ها و ادارات شهرستانی برگزار شد، پیش بینی کرد: امسال نزدیک به 507 برنامه در استان برگزار شود.

محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با اعلام اینکه 8 تا 14 اردیبهشت جاری با عنوان هفته جوان نامگذاری شده است، بیان داشت: حدود 507 برنامه طی این مدت در استان برگزار می شود که اهم این برنامه ها شامل: جشن جوان، دوره‌های آموزشی، برنامه‌های گردشگری هویتی، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری استارت‌آپ کارآفرینی، دوره‌های آموزشی ازدواج، مسابقات متعدد فردی و ... است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر برنامه های سمن ها و ادارات ورزش و جوانان، دستگاه های مختلف هم برنامه های زیادی در این هفته دارند، ابراز امیدواری کرد: این برنامه ها در سطح استان افزایش یابند.

امیری خراسانی با اعلام  اینکه هر روز از هفته جوان با موضوعی نامگذاری شده است، تصریح کرد: روز شنبه، هشتم اردیبهشت که ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان است، به نام "جوان ایرانی، امیدواری، آینده‌سازی" نامگذاری شده است، روز یکشنبه که روز شوراها است، با نام "جوان ایرانی، مشارکت و مسئولیت‌پذیری اجتماعی" ثبت شده است.

وی یادآور شد: روز دوشنبه که روز ملی خلیج‌فارس است با نام "جوان ایرانی، اقتدار و عشق به وطن" مزین شده، روز سه‌شنبه که روز کارگز است با نام "جوان ایرانی، مهارت‌افزایی کارآفرینی و اشتغال" نام‌گذاری شده و  روز چهارشنبه 12 اردیبهشت هم که ولادت امام زمان (عج) و روز معلم است با نام "جوان ایرانی، معنویت و انتظار ناگذاری" شده است.

امیری خراسانی افزود: روزهای پنج‌شنبه و جمعه نیز به ترتیب با نام "جوان ایرانی، خانواده و محیط‌زیست" و "جوان ایرانی، سلامت، ورزش و نشاط اجتماعی" نام گذاری شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان با تاکید بر همکاری دستگاه‌های مرتبط برای کمک به جوانان، ابراز امیدواری کرد: با هم‌افزایی، تعامل و همکاری دستگاه‌ها مشکلات جامعه جوان را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/ب

برنامه های هفته جوان در کرمان

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار