تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت برنامه های فرمانداری باشت قرار دارد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ فرماندارشهرستان باشت در اولین نشست شورای اداری این شهرستان گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام اولویت فرمانداری باشتاتمام پروژه های نیمه تمام  به صورت ویژه پیگیری می شود و مسئولان در این راستا باید بابرنامه ریزی هدفمند اقدامات وهمکاری لازم را انجام داده و هیچ گونه کاهلی قابل قبول نیست .
حسینی با بیان اینکه تنها 4 درصد اعتبارات از محل شهرستانی است افزود: مدیران باید از وزارتخانه مربوطه پیگیری کرده وبودجه را تامین و دریافت کنند و تا پایان سال مالی 96 که همان تیرماه است باید بصورت عملی این کارها انجام شود .
وی گفت: با توجه به وضعیت کشور و همجمه هایی که به جمهوری اسلامی می شود باید تلاش کنیم تا حمایت از کالای ایرانی در جامعه نهادینه شود زیرا حمایت از کالای ایرانی، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و عدم وابستگی به خارج است.
حسینی بازدید میدانی و تشکیل پرونده ارزشیابی برای هر اداره را از برنامه های مدنظر فرمانداری در سال جدید بیان کرد و افزود: مدیران باید شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم باشند.
فرماندار باشت حفظ کرامت انسانی و برخورد مناسب با ارباب رجوع را از دیگر وظایف مدیران دستگاههای اجرایی دانست و خواستار دقت مدیران در این زمینه شد و گفت: مدیران و کارکنان ادارات دقت کنند که نباید اداره را به دلیل مراسم های مختلف به ویژه فاتحه خوانی به صورت دسته جمعی تعطیل کنند و این مراسم ها را به بعد از ساعت اداری موکول کنند.
انتهای پیام/غ

حمایت از کالاهای داخلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.