راه اندازی یک کارگاه در هرشهرستان با آخرین تکنولوژی روز دنیا می تواند نقش موثری در ارتقای سطح مهارت دانش آموزان داشته  باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عسگری نیکزاد مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: به منظور اسقرار پایه دوازدهم در مدارس نیازمند حمایت کلیدی و مساعدت افراد حقیقی و حقوقی بیرون از دستگاه در جهت تامین تجهیزات و فضاهای آموزشی هستیم.

وی افزود: تجهیز کارگاه های اموزشی و هدایت دانش آموزان به مهارت آموزی موجب موفقیت آنها در بازار کار می شود و ما کمتر در آینده با حجم انبوهی از فارق التحصیلان بیکار مواجه  شویم.

نیکزاد با بیان اینکه شهرداری ها می توانند فرصت ها و فضای مناسبی را به منظور ایجاد کارگاه ها در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند گفت: با توجه به اهمیت مهارت آموزی برای آینده دانش اموزان و از طرف دیگر نیاز به تکنولوژی روز دنیا و تجهیزات کارگاهی مدرن می توان خیرین در حوزه مدارس را به سمت تامین تجهیزات کارگاهی هدایت کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران افزود: اگر هر شهرستان یک کارگاه را با آخرین تکنولوژی روز دنیا تجهیز کند می توان گفت نقش موثری در ارتقای سطح مهارت دانش آموزان ایفا کرده است.

وی افزود: در سال گذشته  ۲ میلیارد و ۷۰۰ اعتبار دریافت کردیم که بخشی از ان توزیع شد و بخش دیگران با بررسی و نیازسنجی در مازندران هزینه می شود.

انتهای پیام/ م

برنامه ریزی برای افزایش سطح مهارت دانش آموزان مازندران

برچسب ها: اخبار علمی ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.