مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: 132 گلزار ساماندهی نشده داریم که اعتباری معادل سه میلیارد و 150 میلیون تومان برای ساماندهی آن‌ها مورد نیاز است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج سید منصور موسوی صبح امروز در نشست کارگروه ساماندهی گلزارهای 132 گلزار ساماندهی نشده در کهگیلویه وبویراحمدشهدای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ و ایثار شهادت باید همه دست به دست هم دهیم و کمک کنیم که یکی از مصادیق آن ساماندهی گلزار شهداست و باید مدیران توجه بیشتری به جلسات این کارگروه داشته باشند.

وی با بیان اینکه 92 درصد گلزارهای شهدای استان ساماندهی شده است، افزود: 132 گلزار ساماندهی نشده داریم که اعتباری معادل سه میلیارد و 150 میلیون تومان برای ساماندهی آن‌ها مورد نیاز است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه به لحاظ ساماندهی گلزارهای شهدا از میانگین کشوری بالا‌تر هستیم، گفت: امیدواریم بتوانیم تا پایان امسال این 8 درصد باقیمانده را هم ساماندهی کنیم که با یک اقدام جهادی می‌توانیم جشن پایان ساماندهی گلزارهای شهدا را در پایان امسال برگزار کرده و در این خصوص در کشور حرف اول را بزنیم.
وی عنوان کرد: از ساماندهی ۹۲ درصد گلزارهای شهدای استان خبر داد و گفت: امیدواریم با ساماندهی ۸ درصد باقیمانده تا پایان امسال جشن پایان ساماندهی را برگزار کنیم.
موسوی گفت: تعدادی از گلزارهای شهدای استان هم بر اثر زلزله و فرسایش زمانی دچار آسیب شده‌اند که برخی از آن‌ها نیاز به تعمیر داشته و برخی هم نیاز به بازسازی دارند.
انتهای پیام/غ

ساماندهی ۹۲ درصد گلزارهای شهدای استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.