همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ۵۰ باب خانه مددجویان بهزیستی در شهرستان دنا بهره برداری و کار ساخت ۵۰ باب نیز آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیاسوج؛رئیس بهزیستی شهرستان دنا اعتبار لازم برایافتتاح و گلنگ زنی ۱۰۰ باب خانه مددجویی در دنا ساخت این ۱۰۰ باب خانه را افزون بر ۲۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: اجرای طرح‌های خود اشتغالی از دیگر برنامه‌های این نهاد در زمینه صنایع دستی و کشاورزی است.

اسدالله برگریزان با بیان اینکه خدمت به خانواده معلولان نعمتی برای مسئولان است، بیان کرد: امروز خانواده‌های معلولان و به ویژه مراقبان آنان زحمات زیادی را متحمل می‌شوند، خدمت کردن به این خانواده‌ها خود یک عبادت است.

رئیس بهزیستی شهرستان دنا به حمایت از معلولان و سهمیه سه درصدی آنان در استخدام‌های ادارات اشاره کرد و افزود: متاسفانه در حالیکه قانون یک قانون کشوری است و ضمانت اجرایی دارد، حمایت از معلولان مورد حمایت قرار نمیگیرد.

اسدالله برگریزان نواختن زنگ انقلاب، غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری همایش غذا‌های محلی و سالم دیدار خردسالان با مسئولان را از دیگر برنامه‌های این ایام دانست و افزود: اجرای ۱۰ برنامه شاخص از مهمترین برنامه‌های در دستور کار این نهاد است.  

انتهای پیام/د

افتتاح و گلنگ زنی ۱۰۰ باب خانه مددجویی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.