خاطرات مردم کهگیلویه و بویراحمد از رهبر انقلاب توسط گروه مستند ساز اعزامی از تهران ثبت می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد از ورود مستند سازان برای ثبت و ضبط خاطرات مردم استان از رهبرمعظم انقلاب خبر داد.
حجت الاسلام پناهی در نشستی که به همین منظور در دفتر امام جمعه یاسوج برگزار شد گفت: باتصمیم موسسه حفظ و نشر آثار رهبرمعظم انقلاب مستند سازان روزهای نوزدهم و بیستم اردیبهشت ماه جاری به استان سفر و خاطرات افرادی را که به صورت حضوری با مقام معظم رهبری دیدار و خاطره داشته باشند و با وی گفتگو کرده اند ثبت می شود.
وی با بیان اینکه این خاطرات مربوط به دوران مبارزاتی قبل از انقلاب، دفاع مقدس، دوران ریاست جمهوری و همچنین دوران رهبری ایشان است افزود: مبارزان دوران انقلاب و فرماندهان جنگ که با رهبری دیدار داشتتند یا افرادی که از دو سفر رهبرمعظم انقلاب (زمان جنگ و در سال 73 ) خاطره ای دارند به دفاتر امام جمعه، نواحی سپاه و فرمانداریها مراجعه کنند.
پناهی با اشاره به اینکه در این برنامه دیدار و گفتگوی رو در روی مردم و مقامات، مورد نظر است و خاطرات دیدارها و سخنرانیها عمومی ثبط و ضبط نمی شود گفت: در این نشست وظایف دستگاهها و نهادها مختلف برای شناسایی افرادیکه دیدار و خاطره با رهبری داشته اند مشخص و ابلاغ شد.
حجت الاسلام پناهی گفت:تا قبل از سفر گروه مستند ساز به استان باید افرادیکه از رهبر انقلاب خاطره دارند شناسایی شوند تا کار ثبت و ضبط خاطرات آنان از روز 19 اردیبهشت شروع شود.
امام جمعه یاسوج هم در این نشست گفت: متولیان با توجه به اهمیت موضوع و کوتاه بودن فرصت زمانی تلاش کنند افرادی را که به هر نحوی از رهبری خاطره رو در رو دارند شناسایی کنند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود:فرماندهان جبهه و جنگ ، بسیجییان، استانداران،فرمانداران، ائمه جمعه و همچنین کسانیکه آن موقع در سفرهای رهبر انقلاب به استان مسئولیت داشتند شناسایی و برای ثبت و ضبط خاطراتشان دعوت شوند.
مدیر کل صدا و سیمای استان هم در این نشست گفت: شبکه دنا برای اطلاع رسانی به مردم از طریق انجام مصاحبه ،ساخت تیزر و زیرنویس آماده همکاری است.
افشارنیا افزود: تصاویر زیادی از سفر رهبری در سال 73 در آرشیو صدا و سیما موجود است که در اختیار مستند سازان قرار داده می شود.
وی گفت:چند گروه از مستند سازان صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد این آمادگی را دارند که در صورت نیاز با گروه مستند ساز اعزامی از تهران برای ثبت و ضبط خاطرات مردم همکاری کنند.

 انتهای پیام/غ

ساخت مستند حضور رهبر انقلاب در استان

برچسب ها: دفاع مقدس ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.