خطیب موقت نماز جمعه یاسوج گفت: امروزه کشوری می تواند از لحاظ اقتصادی موفق وقدرتمند باشد که بتوانددر داخل تولیدات موفقی داشته باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛حجت السلام حسینی صدربه ضرورت از حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: با توجه به دشمنان وتحریم‌هایی که وجوددارد و اگر می خواهیم استقلال اقتصادی داشته باشیم باید همه مسوالان ومردم با اتحاد وهمدلی از کالای ایرانی حمایت کنند.
  خطیب موقت نماز جمعه یاسوج افزود: مسئولیت همه ما این است که به چرخه اقتصاد مملکت کمک کنیم تا چرخه اقتصاد کشور همیشه فعال باشد کاری که الان تمامی کشور‌های بزرگ دنیا انجام می دهند.
وی به حملات موشکی به سوریه اشاره کرد و گفت: همه می دانیم که این دسیسه‌ها کار امریکا واسرائیل بوده که هدفشان ایجاد آشوب وناامنی در منطقه است.
امام جمعه موقت شهر یاسوج همچنین با تبریک عید مبعث اضافه کرد:هدف از بعثت پیامبر هدایت ونجات انسان‌ها از گمراهی ،زلالت و دعوت به سمت خدای یکتا بود.
حجت السلام حسینی صدر در ادامه با اشاره به ۲۹ فروردین وتبریک این روز به تمام زحمت کشان ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۸ سال دفاع مقدس را به خوبی می توان مشاهده کرد.

 انتهای پیام/غ

همدلی در حمایت از کالای ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.