امام جمعه دهدشت گفت : رای دادن یک وظیفه شرعی است و باید رای به فرد اصلح بدیم و با رای خود حماسه دیگری خلق کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ امام جمعه شهر دهدشت در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: پرداخت زکات در اسلام بسیار اهمیت دارد.

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی افزود: باید به پرداخت زکات توجه داشته باشیم و بر محصولات گندم، جو، خرما و کشمش پرداخت زکات واجب است.

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه  ۳ خرداد مصادف با فتح خرمشهر است که سالروز مقاومت و پیروزی است گفت: هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند و خسارت های زیادی بر کشور ما وارد کردند.

امام جمعه دهدشت ادامه داد: رهبر انقلاب ما یک حکیم بزرگ بود که به تبعات جنگ آگاهی کامل داشت و صاحب نظر و عارف بود و جنگ طلب نبود.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه می‌خواستند جلوی تفکر امام را بگیرند و با این تفکر مبارزه کنند گفت: این تفکر امام است که عزت و استقلال به کشور داده است.

وی ادامه داد: همه قدرت های جهانی صدام را کمک و مجهز کردند و به دنبال جنگ بودند و ما از عزت و و انقلاب خود با اقتدار دفاع کردیم.

امام جمعه دهدشت ادامه داد: چه کسی دانش را کمک و حمایت می کند چه کسی عربستان کودک کش را حمایت می کند؟

وی با بیان اینکه ما علیه کسی وارد جنگ نمی شویم و اقتدار خودمان را حفظ می کنیم افزود: موشک های جدید به کشور ما قدرت و صلابت می دهند و این به معنی خشونت طلبی نیست.
 با اشاره به اینکه اگر آمریکا و بقیه کشور ها قدرت موشکی ما را نبینند حتما به کشور ما حمله خواهند کرد گفت: قدرت موشکی ما قدرت بازدارنده است.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: انقلابی بودن و بسیجی بودن در برابر دشمن جنگ طلبی نیست و زشت است که برخی افراد این حرف ها را می زنند.
 
وی تاکید کرد: رای دادن یک وظیفه شرعی است و باید رای به فرد اصلح بدیم و با رای خود حماسه دیگری خلق کنیم.

انتهای پیام/غ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.