امام جمعه دهدشت گفت:ملت ایران ملتی هوشیارند و دشمنان هیچ غلطی نمیکنند و با اتحاد و ولایتمواری دشمنان این نظام را سر جوای خود می نشانند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛امام جمعه دهدشت در خطبه های سیاسی- عبادی جمعه این شهر به توطئه های دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: چهل سال است که دشمنان با توطئه های مختلف قصد دارند به نظام و انقلاب اسلامی ضربه بزنند امام بدانند که ملت ایران ملتی هوشیارند و دشمنان هیچ غلطی نمیکنند و با اتحاد و ولایتمواری دشمنان این نظام را سر جوای خود می نشانند.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی در بخش دیگری از سخنانش با تبربک ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) افزود: امروز علاوه بر ولادت حضرت زهرا (س) روز ولادت امام خمینی (ره) نیز هست و ایشان انسانی فقیه، مجاهد، فیلسوف و حکیم بودند که با تلاش ها و ایده هایشان این نظام شکل گرفته و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده است.

وی هم چنین 22 اسفند روز شهید را گرامیداشت و گفت: در این روز و به خاطر حفظ شأن و جایگاه شهید امام خمینی (ره) حکم تشکیل بنیاد شهید را صادر کردند تا منزلت شهدا گرامی داشته شود و امروزه برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از اهداف این مهم است و جوانان با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس راه و آرمانهای شهدا را می شناسند.

حسینی برپایی مراسم رقص در حضور شهردار تهران را تاسف بار خواند و اضافه کرد: وقتی در حضور مسئولی چنین مراسماتی برگزار میشود این مایه تاسف است و باید با برگزار کنندگان و مسئولان در آن برنامه به شدت برخورد شود،چرا که با ترویج چنین مراسماتی اسلام از رسمیت می افتد.

انتهای پیام/د

22 اسفند روز شهید را گرامیداشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.