۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای اجرای طرح‌ های بزرگ مازندران اختصاص می‌ یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسلامی استاندار مازندران در نشست هم اندیشی با برنامه سازان استانی که در صدا و سیمای مرکز مازندران برگزار شد، از مشارکت ۱۵ هزار میلیارد تومانی تسهیلات بانکی برای اجرای طرح‌ های بزرگ استانی از قبیل راهسازی، نیروگاه‌ ها، صنایع بزرگ و راه آهن در امسال خبر داد.

وی گفت: به بانک‌ های استان تاکید شد که با به حداقل رساندن بروکراسی‌ های اداری در وصول معوقات بانکی اهتمام بیشتری داشته باشند تا این منابع بانکی برای پیشرفت و توسعه استان هزینه شود.

استاندار مازندران، شعار‌های سال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری را فرهنگ ساز قدرت ساز و تمدن ساز دانست و افزود: تلاش برای تحقق شعار سال فرد محور یا گروه محور نیست بلکه نیاز است همه‌ اقشار در تحقق آن تلاش کنند.

اسلامی با اشاره به نرخ بالای بیکاری در کشور به ویژه در میان اقشار تحصیل کرده بر استفاده از منابع بالقوه انرژی در پیشرفت‌ های اقتصادی تاکید کرد.

آستاندار مازندران با بیان اینکه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ های خوبی در حوزه‌ اقتصادی مازندران وجود دارد ترسیم الگوی توسعه‌ ای مورد نیاز در استان را ضروری دانست.

علی صادق مقدسی مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران نیز در این نشست بر آمادگی کامل رسانه استانی در تحقق شعار سال و بهره گیری از کالا‌های ایرانی تاکید کرد و گفت: رسانه‌ استانی با تهیه دستورالعملی ویژه که در اختیار برنامه سازان استانی قرار گرفت تولید برنامه‌ های مختلف رادیویی و تلویزیونی با محور‌های راهکار‌های مقابله با واردات بی رویه کالا، ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی، بررسی موانع تولید و توسعه از قبیل نظام بانکی، بیمه‌ای و مالیاتی را برای سال جدید پیگیری می‌ کنند.

انتهای پیام/ م

اختصاص ۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به طرح های مازندران

برچسب ها: استانداری ، واردات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار