مطالبات ۳۱ هزار میلیارد ریالی بانک‌ های مازندران وصول شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد اسلامی استاندار مازندران در جلسه شورای هماهنگی بانک‌ ها بر وصول مطالبات ۳۱ هزار میلیارد ریالی بانک‌ های مازندران و قرار دادن آن در چرخه اقتصادی تاکید کرد و گفت: نظام بانکی نیازمند یک تحول اساسی است و پاسخگویی به جامعه، نقش مهم بانک‌ ها است.

وی پشتیبانی از فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه‌ ای را از جمله ماموریت‌ های مهم بانک‌ها برشمرد و با تاکید بر اینکه فرصت منابع باید توسعه محور شود، افزود: شتاب بخشیدن به روند توسعه نیازمند هم‌ گرایی، همفکری و همکاری در سطوح مختلف و نگاه یکپارچه کاری است.

استاندار مارندران  با بیان اینکه سهم بازار و سهم فرصت‌ ها، امروزه برای بانک‌ ها تعیین‌ کننده است، گفت: با روش‌ های گذشته نمی‌ توان نظام بانکی را به‌ درستی تداوم بخشید و باید فرصت‌ های کاری را شناسایی و براساس آن‌ ها بهنگام پاسخگویی و خدمت کرد.

اسلامی با بیان اینکه باید تصویرسازی دقیقی از طرح های توسعه‌ ای استان و طرح‌ های دارای بازدهی اقتصادی داشت، افزود: پشتیبانی از طرح‌ های استان به عنوان محرک‌ های اقتصادی در سال ۹۷ نیازمند منابع و نقش آفرینی هر یک از بخش‌ها است و بانک‌ها نیز باید سهم خود را در این زمینه مشخص و ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه بانک‌ها باید برای تحقق هدف‌گذاری‌ های کلان استان نقش مهمی دارند، گفت: بانک‌ های مازندران می‌ توانند برای رونق کسب و کار، تقویت اشتغال و اجرای طرح‌هایی که بازگشت سرمایه را تضمین می‌کند، بسیار کمک کنند.

استاندار مازندران بر نقش موثر بانک‌ها در فعال کردن واحد‌های تولیدی نیمه فعال و دارای مشکل تاکید کرد و افزود: مشارکت در اتمام طرح‌ های نیمه تمام استان از دیگر مأموریت‌ های بانک‌ ها است.

اسلامی با بیان اینکه مدل‌ های توسعه‌ ای استان باید برنامه محور شوند، گفت: بیکاری مهم‌ترین دغدغه استان است و باید موانع چرخه فعالیت را برطرف کرد.

انتهای پیام/ م

وصول مطالبات ۳۱ هزار میلیارد ریالی بانک‌ های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار